اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شهریار:

شهدا بزرگترین الگو برای نسل امروز هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهریار گفت: شهدا و تمام ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بزرگترین الگو برای نسل امروز هستند.

شهدا بزرگترین الگو برای نسل امروز هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، عباس جوهری شامگاه امروز در دیدار با خانواده شهدا اظهار داشت: شهدا نمادی از افتخار و سربلندی برای این کشور هستند لذا می‌توانند به عنوان الگوهایی برجسته برای نسل امروز محسوب شوند.
وی ادامه داد: ایمان، اخلاص و بندگی و شجاعت از مهمترین و بازرترین شاخصه‌های شهدا بوده که باید این خصوصیات در بین نسل جوان امروز تقویت شود.
فرماندار شهرستان شهریار گفت: جوانان در گذشته با نثار جان خود از مرزهای این کشور دفاع کردند و پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را با خون خود آبیاری کردند.
وی ادامه داد: پیشرفت، توسعه و استقلال امروز کشور مرهون خون شهدایی است که بی‌باکانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و ترس به خود راه ندادند.
جوهری تأکید کرد: دشمن در زمان جنگ هشت ساله با مدرن‌ترین تجهیزات نظامی به جنگ با ایران آمده بود، ‌اما رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایمان، اعتقاد به خداوند و ولایمتداری توانستند در بسیاری از برهه‌های جنگ موفق باشند.
وی تصریح کرد: رزمندگان امروز به عنوان نمادی از ایثار و شجاعت هستند که نامشان برای همیشه تاریخ جاوید و زنده خواهد ماند.
فرماندار شهرستان شهریار در ادامه سخنان خود بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان امروز تأکید کرد و افزود: باید به گونه‌ای این فرهنگ در بین نسل امروز نهادینه شود که آنان نیز با اعتقاد کامل در جبهه دیگر به جنگ با دشمن بروند.
وی افزود: جنگ امروز دشمن با جوانان و نوجوانان ایرانی به مراتب سخت‌تر از جنگ هشت ساله است چرا که در آن زمان دشمن مشخص بود اما امروز دشمن در نقاب دوستی پا را فراتر گذاشته و در صدد است تا ترفندهای خود را جامه عمل بپوشاند.
جوهری خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که دسیسه‌های دشمن، جوانان و نوجوانان این کشور را به دام بیندازد لذا باید هوشیارانه و آگاهانه با این توطئه‌ها برخورد کرده و نسل امروز را نیزاز نقشه‌های شوم مطلع سازیم.
فرماندار شهریار تکریم خانواده شهدا را مهمترین اصل دانست و گفت: با تکریم و بازدید از خانواده‌های این عزیزان می‌توانیم علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ادامه دهنده راه آنها نیز باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول