اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس دامغان تاکید کرد:

تقویت فرهنگ دفاع و جهاد در یادواره‏های شهدا

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی دامغان گفت: فرهنگ دفاع، جهاد، شهادت و ایثار با برگزاری یادواره‏های شهدا باید تقویت شود.

تقویت فرهنگ دفاع و جهاد در یادواره‏های شهدا
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام سیدحسین حسینی ظهر امروز در یادواره 19 شهید فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان در نمازخانه این فرماندهی با بیان اینکه باید بکوشیم ادامه‏دهنده راه شهدا باشیم، اظهار داشت: فرهنگ دفاع، جهاد، شهادت و ایثار با برگزاری یادواره‏های شهدا باید تقویت شود و بکوشیم این فرهنگ روز به روز در جامعه ما ترویج و گسترش پیدا کند.
وی تصریح کرد: ملت و مسئولان تکلیف سنگینی در قبال شهدا بر عهده دارند و باید تلاش کنیم تا در این راستا وظیفه خود را به خوبی در جامعه انجام دهیم.
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان دامغان افزود: تامین امنیت امروز کشور به دست نیروی انتظامی صورت می‏‏گیرد که ما وظیفه داریم قدردان زحمات و خدمات شبانه‏روزی پرسنل سخت‏کوش و خدوم نیروی انتظامی باشیم.
وی تصریح کرد: اگر امروز در جامعه با آرامش و امنیت زندگی می‏کنیم، به برکت خون پاک شهدا بوده که باید کاری کنیم در قیامت شرمنده شهدا نشویم.
حسینی گفت: باید همه ما دشمن‏شناس خوبی باشیم و به دشمنان اجازه ندهیم کسی به حریم و وطن ما دست‏اندازی کنند.
در این یادواره، همچنین رجب بینائیان فرمانده سابق گردان حضرت قمر بنی ‏هاشم (ع) تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از حضور رزمندگان استان و شهرستان دامغان در عملیات‏ مختلف پرداخت و نقش و حضور این عزیزان را در دوران هشت سال دفاع مقدس ستود.
بیان مقاله، مداحی و قرائت زیارت عاشورا از دیگر برنامه‏های این یادواره بود.
معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و امیرآباد، روحانیت، جمعی از مسئولان دستگاه‏های اجرایی و مسئولان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دامغان در این یادواره حضور داشتند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول