اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ساعتی پیش؛

گاز منطقه گلزار شهدای شوشتر قطع شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز گاز منطقه گلزار شهدای شوشتر پس از اعلام از طریق رادیو و تلویزیون استانی به مدت 24 ساعت قطع شد.

گاز منطقه گلزار شهدای شوشتر قطع شد
رئیس شرکت گاز شهرستان شوشتر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: قطع گاز به دلیل تغییراتی در شبکه موجود در این منطقه انجام می‌شود.
محمد جمال‌پور افزود: قرار است در این بخش از شهرستان تغییراتی در شبکه گاز ایجاد شود که این تغییرات نیازمند قطع کامل گاز بوده است و به این دلیل این اقدام در دستور کار قرار گرفته است.
وی بیان کرد: قرار است برای این منطقه شبکه جدید احداث شود و به این دلیل تا پایان وقت امروز گاز رسانی به ساکنان این منطقه انجام می‌شود ولی شبکه موجود برای اصلاح و رفع مشکل نیازمند کار زیادی است.
جمال‌پور با تاکید بر اینکه در این منطقه نیازمند شبکه جدید هستیم، تاکید کرد: در این منطقه نیازمند شبکه جدید هستیم و بیش از 17 کیلومتر شبکه در این منطقه وجود دارد.
رئیس شرکت گاز شهرستان شوشتر بیان کرد: در این منطقه بیش از 850 اشتراک و یکهزار و 500 مشترک وجود دارد و قطعا تا 24 ساعت آینده این مشکل برطرف خواهد شد.
در هفته های گذشته قطع گاز در شوشتر بدون اطلاع مردم انجام می‌شد که در شرایط کنونی این اتفاق با اطلاع رسانی از قبل همراه است.
انتهای پیام/غ30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول