اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا یک ماه آینده؛

طرح ساماندهی گلزار شهدای باباحیدر رونمایی می‎شود

خبرگزاری فارس: شهردار باباحیدر گفت: طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر باباحیدر تا یک ماه آینده تکمیل و به‌ بهره‌برداری می‎رسد.

طرح ساماندهی گلزار شهدای باباحیدر رونمایی می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ذبیح‌الله هاشمی صبح امروز در بازدید معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری از روند اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر باباحیدر اظهار داشت: احداث این پروژه از سال 89 با صرف یک میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: از این میزان اعتبارات 600 میلیون ریال به‌منظور اجرای عملیات سفت‌کاری و 600 میلیون ریال نیز به‌ منظور اجرای عملیات نازک کاری پروژه اختصاص یافته است.
هاشمی با بیان اینکه این پروژه از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان انتظار می‌رود تا یک ماه آینده شاهد بهره‌برداری طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر باباحیدر باشیم.
شهردار باباحیدر با اشاره به تعداد شهدای مدفون شده در این شهر، گفت: مردم این شهر افزون بر 37 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این پروژه گامی موثر در راستای تکریم یاد و خاطره شهدای باباحیدر است.
هاشمی اذعان کرد: امروز همه ما مدیون انقلاب اسلامی و خون شهدا هستیم چراکه امنیت ما و استقلال ما به برکت انقلاب اسلامی و خون شهداست و امروز همه با لبیک گفتن به توصیه‌های مقام معظم رهبری در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی باید آماده باشیم.
وی با بیان اینکه شهدا زنده و شاهد و ناظر کارهای همه ما هستند، افزود: یکی از راه‌های اصلی تکریم خانواده شهدا زنده نگهداشتن یاد شهداست که برای جوانان ما بسیار موثر است.
شهردار باباحیدر بر ضرورت تکریم نام و یاد شهدا تأکید کرد و گفت: با برگزاری اینگونه یادواره‌ها علاوه بر بزرگداشت مقام شهدا می‌توانیم نسل امروز را نیز با رشادت‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.
وی با تأکید بر اینکه باید نسل امروز را با فرهنگ دفاع آشنا کرد افزود: بیان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس می‌تواند به ترویج این فرهنگ در بین نسل امروز کمک کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در ادامه سفرهای شهرستانی خود به‌ منظور بازید از پروژه‌های در دست اقدام و بررسی مسائل و مشکلات مردم استان به شهرستان فارسان سفر کرده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول