اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور مردم و مسئولان برگزار شد؛

همایش ضیافت شهدا در دالکی دشتستان

خبرگزاری فارس: همایش ضیافت شهدا در دالکی دشتستان با حضور باشکوه مردم و مسئولان برگزار شد.

همایش ضیافت شهدا در دالکی دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان عصر امروز در همایش ضیافت شهدا در دالکی دشتستان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون همواره در مسیر سربلندی و عزت نظام اسلامی حرکت کرده و هم‌اکنون نیز در این مسیر حرکت می‌کند.
حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی با اشاره به اقتدار نظام اسلامی در تمام عرصه‌ها خاطرنشان کرد: ما به هیچ سرزمینی حمله نخواهیم کرد اما اگر کشوری جرات کرد به ما حمله کند به سراغ فقیه جامع‌الشرایط می‌رویم و دستور جهاد را از او می‌گیریم که علت تقدس جنگ هشت ساله ما نیز همین موضوع است.
این مسئول با بیان اینکه دشمن هنوز هم متعجب از این همه رشادت و ایستادگی رزمندگان ماست، یادآور شد: هدف صدام از حمله به ایران تنها تصرف مرزهای خاکی ایران نبود، بلکه هدف اصلی این بود که به دستور استکبار نمی‌خواست انقلابی این گونه با محوریت اسلام قدرت پیدا کند.
وی در ادامه ضمن بیان مسائل سیاسی و اجتماعی خاور‌میانه ابراز داشت: خاورمیانه به این علت برای غرب اهمیت فراوان دارد که مرکز ثقل دنیا به حساب می‌آید و با آن همه معادن و ثروت‌های فراوان سفره‌ای گسترده و آماده برای آنها است و همچنین سه تمدن بزرگ دنیا یعنی تمدن اسلام، مسیحیت و کنفوسیوس در آن قرار دارد.
یکی از اساتید حوزه علمیه قم نیز در این نشست با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس کشف استعدادهای بندگی بود گفت: هشت سال دفاع مقدس دوران اوج ایمان، توکل و ایثار ملت ایران بود که این دوران به برکت پیروی از ولایت فقیه برای مردم ما حاصل شد و باعث شد که بتوانیم در این جنگ تحمیلی به پیروزی برسیم.
حجت‌الاسلام محمد آذری خاطر نشان ساخت: آنچه برای ما مهم است حفظ دستاوردهایی است که شهدای ما با پیروی از ولایت و با نثار خون خود تقدیم انقلاب کردند و امروز ما در مبارزه فرهنگی با دشمن باید بکوشیم جوانان و مرزهای فرهنگی خود را از حملات و توطئه‌های دشمن در امان نگه داریم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول