اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام رفیعی:

تبعیت از ولایت‌فقیه وصیت تمام شهدا بوده است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه گفت: تبعیت از ولایت‌فقیه وصیت تمام شهدا بوده است.

تبعیت از ولایت‌فقیه وصیت تمام شهدا بوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی از اساتید حوزه و دانشگاه و از یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی در یادواره شهید کعبه استان، سرداران و 82 شهید پایگاه‌های حضرت مهدی(عج)، شهید دستغیب و شهید باهنر مهریز که در حسینیه باغ بهار این شهرستان و با حضور بیش از 3هزار نفر از اقشار مختلف مردم برگزار شد، با تاکید بر پشتیبانی از ولایت‌فقیه اظهار داشت: تبعیت از ولایت‌فقیه وصیت تمام شهدا بوده است.
وی ادامه داد: نبود رهبری در کشورهای اسلامی همواره آنها را در تحقق اهدافشان ناکام گذاشته و موجب سوءاستفاده دشمن از آنها شده است.
استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: بنیان و اساس نظام بر پایه ولایت‌فقیه است و همین رکن رکین است که طی 32 سال گذشته مایه عزت ملت و کشور ما شده است.
رفیعی افزود: طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی دولت‌های زیادی آمده و رفته‌اند و آنچه می‌ماند و باید جایگاهش همواره محفوظ بماند، موضوع ولایت و رهبری است.
وی مهم‌ترین و ارزنده‌ترین ثمره و دستاورد نظام اسلامی را ولایت‌فقیه دانست و عنوان کرد: ملت شجاع ایران طی سالیان پس از انقلاب با گام نهادن در مسیر ولایت همه توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرده‌اند.
رفیعی بیان کرد: تا ملت مؤمن و انقلابی ایران در این مسیر نورانی حرکت می‌کنند، به طور قطع هیچ دشمنی به اهدافش دست پیدا نمی‌کند.
وی بیان کرد: همه باید همیشه و در همه حال از اصل ولایت‌فقیه دفاع کنیم و با عمل به توصیه‌ها و سفارشات رهبری معزز انقلاب نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.
رفیعی با تبریک ولادت فرخنده حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به بیان فضیلت‌های آن امام همام پرداخت و گفت: ایشان عابدترین شخص در زمان خود بود و با این حال، عبادت را فقط نماز و روزه نمی‌دانست و می‌فرمود: «عبادت، زیادیِ روزه و نماز نیست، بلکه بسیار اندیشه کردن در امر خداست».
سخنرانی، مولودی‌خوانی، دکلمه‌خوانی، رژه حماسی و نورافشانی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.
در حاشیه این مراسم، نمایشگاه بزرگ کتاب با 40 درصد تخفیف، غرفه نقاشی کودکان، نمایشگاه خودروهای جنگی و نظامی، نمایشگاه عکس شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز برپاست.
این مراسم امشب بعد از نماز عشا نیز در حسینیه باغ بهار مهریز با سخنرانی آیت‌الله سیداحمد خاتمی و مداحان مطرح کشوری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول