اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبان ‌ماه امسال؛

زنگ سرشماری نفوس در قائمشهر نواخته میشود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار قائمشهر گفت: در دوم آبان ماه سال‌جاری، زنگ سرشماری عمومی نفوس و مسکن در مدارس شهرستان قائمشهر به صدا درمی‌آید.

زنگ سرشماری نفوس در قائمشهر نواخته میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی علی‌نژاد صبح امروز در جلسه هماهنگی ادارات و نهادهای شهرستان قائمشهر در طرح سرشماری نفوس و مسکن، سیاست‌گذاری‌های نظام را بر پایه آمارهای دولت به ویژه در راستای اجرای طرح آمار نفوس و مسکن استوار خواند.
وی با بیان اینکه در طول سال‌های 1335 تا 1385 شش سرشماری عمومی نفوس و مسکن با فاصله 10 ساله در ایران به اجرا درآمد، خاطرنشان کرد: از سال جاری این سرشماری در فواصل پنج ساله انجام می‌شود.
معاون فرماندار قائمشهر خاطرنشان کرد: این سرشماری از دوم آبان ماه به مدت 21 روز در سراسر ایران و شهرستان قائمشهر اجرا می‌شود.
معاون فرماندار قائمشهر با تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان قائمشهر اظهار داشت: ادارات شهرستان با در اختیار قرار دادن تجهیزات، امکانات و فضای اداری و وسایل نقلیه، نیازهای ضروری سازمان اجرایی سرشماری را برطرف سازند.
وی تصریح کرد: شهرستان قائمشهر در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف اجرایی به خوبی عمل کرده و اجرای موفق این طرح نیز موجب شکوفایی شهرستان در سال‌های آینده می‌شود.
علی‌نژاد با اعلام حضور 455 نفر در رده‌های اجرایی و ستادی طرح سرشماری شهرستان قائمشهر تصریح کرد: این تعداد کار جمع‌آوری اطلاعات و آمار را برعهده دارند که از این تعداد 382 نفر در رده‌های اجرایی به عنوان کارشناس بازبین، بازبین‌های فنی، کارشناس گروه و گروه‌های آمارگیر و 73 نفر نیز در رده‌های ستادی کار خویش را آغاز کردند.
وی در ادامه از به صدا درآمدن زنگ سرشماری عمومی نفوس و مسکن در دوم آبان ماه جاری در مدارس شهرستان قائمشهر خبر داد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول