اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد:

آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای سرشماری در بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: همچنین همه دستگاه‌های اجرایی موظف و مکلف هستند نیروی انسانی، خودرو و سایر تجهیزات و امکانات مورد نیاز مجموعه آمارگیری استان در زمان آموزش و اجرای سرشماری فراهم کنند.

آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای سرشماری در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در نشست هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن استان بوشهر اظهار کرد: سرشماری زیربنای توسعه و پیشرفت هر کشور است و از این مسیر است که نیازهایمان به منظور برنامه‌ریزی در ابعاد و عرصه‌های مختلف مشخص می‌شود.
وی تصریح کرد: داشتن اطلاعات دقیق از ضرورت‌های یک برنامه‌ریزی دانایی‌محور و دانش‌بنیان است؛ هرچه در کسب اطلاعات و پردازش آن با حساسیت عمل کنیم اطلاعات به دست آمده صحیح‌تر و برنامه‌ریزی‌ها براساس آن مورد اعتماد بیشتر است.
وی اضافه کرد: این حساسیت‌ها و وسواس‌ها برای این است که سرشماری با اهمیت و جایگاه ویژه‌ای که در برنامه‌ریزی‌ها دارد، آینده کشور را رقم می‌زند.
جهانبخش تاکید کرد: آینده بهتر بر پایه پیش‌بینی‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات موثر و توسعه‌ای زمانی محقق می‌شود که اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تر باشد.
استاندار بوشهر یادآور شد: سرشماری ماخد مهمی در توزیع عادلانه منابع در کشور است پس فراهم کردن زمینه و امکانات لازم برای انجام هرچه بهتر آن امری اجتناب‌ناپذیر است.
جهانبخش گفت: مردم در این زمینه تجربه خوبی دارند و در عرصه سرشماری و انتخابات حساس هستند ضمن اینکه بصیرت و تراز اندیشه سیاسی مردم بالا رفته و نسبت به سرنوشتشان حساس هستند.
وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد بیش از 70 درصد مردم اطلاعات خود را از رسانه ملی دریافت می‌کنند و به صدا و سیما اعتماد زیادی دارند.
جهانبخش ادامه داد: رسانه ملی باید این فرصت را غنیمت شمرده و با انعکاس اطلاعات و اخبار صحیح اعتماد مردم را افزایش دهد.
وی اظهار داشت: با در نظر گرفتن این مسئله باید اطلاع‌رسانی مناسب و شفاف از طریق رسانه ملی مردم را برای انجام سرشماری نفوس و مسکن در سال جاری آماده کنیم.
استاندار بوشهر گفت: سرشماری با ایجاد زمینه‌های لازم راه گشای آینده‌ای روشن برای کشور همراه با برنامه‌ریزی مطلوب است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول