اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی شهرستان زنجان:

دهیاران آماده همکاری با ماموران سر‌شماری هستند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی شهرستان زنجان گفت: دهیاران آماده همکاری با ماموران سر‌شماری هستند، چرا که بیشترین شناخت را از روستاها دارند.

دهیاران آماده همکاری با ماموران سر‌شماری هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل خوئینی بعد از ظهر امروز همایش دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان زنجان اظهار داشت: دهیاران در روستاها در مورد سرشماری اطلاع رسانی کنند به ویژه زمان حضور مامور سرشماری را به مردم اطلاع دهند تا در منزل حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه به خانوار‌ها اطمینان داده شود که اطلاعاتی جمع‌آوری می‌شود محرمانه باقی می‌ماند، ادامه داد: دهیاران مردم را ترغیب تا به سئوالات پاسخ صحیح دهند.
بخشدار مرکزی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه سرشماری یک بحث و وظیفه ملی است، افزود: درخواست ما از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها همکاری با ماموران سرشماری است.
وی در ادامه اختصاص اعتبار جدید به دهیاری‌ها اشاره کرد و گفت: اعتبار جدید برای دهیاران اختصاص پیدا کرده است و دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاها برای این اعتبارات برنامه‌ریزی کنند.
خوئینی با بیان اینکه باید برای هزینه این اعتبار از طرف شوراها و دهیاران مصوبه داشته باشند، یادآور شد: 160 میلیون تومان برای بخش مرکزی اعتبار اختصاص می‌یابد.
وی خاطر نشان کرد: دهیاران تلاش جدی داشته باشند تا این اعتبارات در محل صحیح هزینه شود.
بخشدار مرکزی شهرستان زنجان در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس به عنوان نماد مقاومت و شهادت طلبی است.
وی با اشاره به اینکه نیاز است در این هفته برنامه‌های مختلفی برای آشنایی نسل امروز با ایثار رزمندگان و شهیدان برگزار شود، یادآور شد: دیدار با خانواده‌های شهدا یکی از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس است.
خوئینی با بیان اینکه هر چه داریم از شهدا است، گفت: باید شهدا را به عنوان معیار داشته باشیم و عملکرد خود را با آنها مقایسه کنیم و بدانیم که آیا شهدا از عملکرد ما راضی هستند.
وی با اشاره به اینکه بازدید دهیاران بخش مرکزی از موزه شهدا در هفته مقدس انجام می‌شود، ابراز داشت: برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا به ویژه با همکاری حوزه سرداران شهید انجام می‌شود.
بخشدار مرکزی شهرستان زنجان با بیان اینکه با هماهنگی و همکاری مدیران مدارس برنامه‌هایی به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس انجام شود، ادامه داد: گلباران مزار شهدا از دیگر برنامه‌ها این هفته است.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول