اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خبر داد:

مشارکت 255 نفر در سرشماری نفوس و مسکن در دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از مشارکت 255 نفر در سرشماری نفوس و مسکن در دشتستان خبر داد.

مشارکت 255 نفر در سرشماری نفوس و مسکن در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کوروش دهقان در نشست شورای اداری دشتستان اظهار داشت: دفاع مقدس ملت ایران در دوران هشت ساله در واقع نشان دهنده عزت و سربلندی نظام و ملت بود و تمام جهان به اقتدار اسلام و نظام اسلامی پی بردند.
معاون فرماندار دشتستان با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن اذعان داشت: داشتن آمار و اطلاعات دقیق، مبنا و زیربنای توسعه کشور‌هاست و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بنا داریم طرح سرشماری نفوس و مسکن را به بهترین شکل ممکن در شهرستان اجرا کنیم.
دهقان عنوان داشت: هم‌اکنون در اکثر کشورهای جهان طرح سرشماری اجرا می‌شود و برای تسریع در روند توسعه کشور، در کشور ما با دستور رئیس جمهور فاصله اجرای طرح‌های سرشماری نفوس و مسکن از 10 سال به 5 سال کاهش یافته‌ است.
وی از مشارکت 255 نفر در سرشماری نفوس و مسکن در دشتستان خبر داد و افزود: براساس برنامه زمان‌بندی همزمان با سراسر کشور اقدامات لازم برای اجرای این طرح حائز اهمیت در دشتستان صورت پذیرفته و از 490 متقاضی همکاری در اجرای این طرح از سطوح دیپلم تا فوق‌لیسانس، 255 نفر بر حسب نیاز انتخاب ‌می‌شوند و با همکاری دانشگاه‌های شهرستان آموزش‌های لازم را فرا خواهند گرفت.
دهقان تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ریاست جمهور تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی ملزم به ارائه امکانات اداری، تجهیزات اداری و نیروی انسانی برای اجرای هرچه دقیق‌تر این طرح مهم و ملی هستند.
این مسئول خاطرنشان ساخت: ادارات شهرستان ملزم هستند دو نفر از کارشناسان خود را به فرمانداری معرفی کنند تا در صورت لزوم از همکاری ایشان در اجرای طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن بهره‌ ببریم.
دهقان ابراز داشت:‌ برنامه جلسات نیمه دوم سال 90 تدوین شده و با تاکیدات فرماندار محترم شهرستان در 3 شکل نرم‌افزار تلفن همراه، نرم‌افزار کامپیوتری و دفترچه برای دسترسی آسان مدیران شهرستان طراحی شده و در ابتدای مهرماه در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار خواهد گرفت.
معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری دشتستان متذکر شد:‌ طرح آموزشی مالیات بر ارزش افزوده در آینده‌ای نزدیک با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و اصناف در شهرستان برگزار خواهد شد.
دهقان یادآور شد:‌ دشتستان در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و همه مسئولان باید اهتمام بیشتری ورزند تا این روند پیشرفت متوقف نشود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول