اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دزفول خبر داد:

مشارکت 342 نفر در سرشماری دزفول

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری دزفول از حضور 342 نفر برای برگزاری سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان خبر داد.

مشارکت 342 نفر در سرشماری دزفول
عبدالرضا احسانی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: ساماندهی این تعداد برای برگزاری سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان دزفول انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه این افراد مسئولیت اجرای سرشماری را در سطح شهرستان برعهده دارند، افزود: این افراد پس از سامان دهی آموزش‌های لازم را خواهند دید.
احسانی‌نیا با اشاره به زمان دقیق اجرایی شدن سرشماری در شهرستان دزفول افزود: این سرشماری از دوم آبانماه سال جاری در شهرستان دزفول آغاز می‌شود، از مردم تقاضا داریم با ماموران سرشماری کمال همکاری را داشته باشند.
وی با اشاره به اهمیت سرشماری و آمار در کشور جمهوری اسلامی بیان کرد: از آنجائی که تمام اعتبارات و امکانات ارائه شده به شهرها بر اساس شاخص جمعیت آن‌ها است، توزیع عادلانه ثروت و امکانات در گرو همین آمار دقیق از سرشماری نفوس است.
سرپرست فرماندار دزفول تاکید کرد: باید در سرشماری از کمال دقت بهره برد تا شهرستان در استفاده از شاخص‌های آماری در منطقه موفق باشد.
وی افزود: آموزش نیروهای سرشمار شوش و اندیمشک همزمان با نیروهای دزفول در مرکز ستاد که در مرکز تربیت معلم شهید رجائی دزفول است انجام خواهد شد.
 سرپرست فرمانداری دزفول خاطرنشان کرد: امیدواریم اصحاب رسانه و مطبوعات با اطلاع رسانی دقیق و گسترده مردم را از چگونگی و نحوه‌ سرشماری آگاه ساخته و ما را در این امر مهم یاری دهند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول