اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ستاد سرشماری در چهارمحال و بختیاری:

آموزش رکن اصلی سرشماری در چهارمحال و بختیاری است

خبرگزاری فارس: نماینده ستاد سرشماری در چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش یکی از ارکان اصلی اجرای طرح سرشماری است و تمام مدرسان باید در فراگیری دستورالعمل‌ها نهایت اهتمام را داشته باشند.

آموزش رکن اصلی سرشماری در چهارمحال و بختیاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مرضیه همتیان عصر امروز در نخستین نشست ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن چهارمحال و بختیاری با اشاره به نزدیکی زمان آغاز این طرح اظهار داشت: با توجه به ضرورت اجرای این طرح تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم در مرکز ستاد برای اجرای بهینه این طرح بزرگ آمارگیری در کشور صورت گرفته است.
وی افزود: برهمین اساس تمامی پرسش‌نامه‌های لازم در این مرکز طراحی و برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام پذیرفته است که تمامی دستگاه‌ها بتوانند مطالبات خود را پیگیری کنند.
همتیان با اشاره به شرایط جغرافیایی و توپوگرافی این استان از یک سوی و بافت روستایی آن از سویی دیگر، اظهار داشت: باید با تلاش مضاعف و به صورت سازمان‎یافته بتوانیم سرشماری را در زمان مقرر و به نحو مطلوبی انجام دهیم.
ناظر و نماینده ستاد سرشماری در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یک کار علمی و سنجیده شده بدون همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی صورت نمی‌پذیرد، گفت: باید با همکاری و تعامل با سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در مناطق مختلف این استان در طول 21 روز سرشماری با کمترین مشکل بهترین عملکرد و بهره‌وری را داشته باشیم.
وی در اجرای صحیح سرشماری، همه عوامل ستادی و اجرایی باید حساسیت ویژه داشته باشیم، گفت: انجام این کار به عنوان یک افتخار برای همه به عنوان عوامل اجرایی ثبت می‌شود و از طرفی دیگر اطلاعات صحیح جمع‌آوری شده پایه و اساس برنامه‌ریزی و باعث توسعه کشور می‌شود.
همتیان افزود: لازمه برنامه‌ریزی جامع و تصمیم‌سازی مؤثر و کار‌آمد، داشتن اطلاعات و آمار صحیح و دقیق است و تحقق اهداف چشم‌انداز 20 ساله کشور و پیشرفت و تعالی جامعه ما در گرو همکاری مردم و دقت عمل مسئولان دولتی در تهیه این اطلاعات و آمار است.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دقت، سرعت و کیفیت شعار این سرشماری است، گفت: در راستای سازماندهی این طرح مهم ملی و دریافت اطلاعات صحیح اقدامات فراوانی انجام شده است که ضرورت دارد تمام دستگاه‌های اجرایی استان با مسئولان ستاد استان و شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.
وی اضافه کرد: بحث آموزش نیز از ارکان اصلی در انجام طرح سرشماری است و تمام مدرسان باید در فراگیری دستورالعمل‌ها نهایت اهتمام را داشته باشند زیرا باید در مرحله سوم آموزش این موضوع‌ها را در شهرستان‌ها تدریس کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول