اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بانه:

اجرای دقیق سرشماری به روند توسعه سرعت می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بانه گفت: جمع‌آوری اطلاعات و آمار در سرشماری نفوس و مسکن موجب تسریع در روند توسعه پایدار جامعه می‌شود.

اجرای دقیق سرشماری به روند توسعه سرعت می‌دهد
مسعود منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: مراحل مقدماتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 همزمان با سایر شهرستان‌های تابعه استان و سراسر کشور با تشکیل ستاد شهرستانی در فرمانداری بانه وارد مراحل اجرایی شده است.
وی افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته در سطح شهرستان و نصب اطلاعیه و بنر در اماکن عمومی روند عملیاتی شدن این طرح، مثبت ارزیابی می‌شود.
منصوری تصریح کرد: در مرحله نخست، ثبت‌نام از متقاضیان در سایت سازمان آمار و اطلاعات کشور انجام و به زودی اسامی نهایی ماموران سرشماری در شهرستان بانه اعلام می‌شود.
فرماندار شهرستان بانه ادامه داد: پس از اعلام اسامی ماموران سرشماری همزمان با سراسر کشور طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در آبان‌ماه سال‌جاری عملیاتی می‌شود.
منصوری با یادآوری این نکته که ماموران سرشماری وظیفه سنگینی در جمع‌آوری اطلاعات کامل و جامع از میزان سرانه نفوس و مسکن شهرستان برعهده دارند بیان داشت: روند ثبت نام از داوطلبان و فعالیت‌های ستاد شهرستانی این طرح برابر دستورالعمل سازمان آمار و براساس برنامه زمانبندی شده در حال اجراست.
وی ضمن خواستار همکاری مردم در راستای اجرای این طرح اضافه کرد: امیدواریم این سرشماری تا رسیدن به مراحل پایانی با موفقیت به انجام برسد.
منصوری در پایان سخنان خود یادآور شد: سرشماری در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های بلند مدت کشور از اهمیت خاصی برخوردار است و دقت در تکمیل فرم‌های سرشماری تاثیر فراوانی در تحقق اهداف توسعه در کشور، استان و در نهایت شهرستان دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول