اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آمار استانداری کرمان خبر داد:

ثبت‌نام 14 هزار نفر برای اجرای سرشماری در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات معاونت برنامه‌ریزی استانداری کرمان معاون گفت: 14 هزار نفر برای شرکت در اجرای سرشماری سال 90 در استان کرمان ثبت‌نام کرده‌اند که این تعداد 3.5 برابر مورد نیاز است.

ثبت‌نام 14 هزار نفر برای اجرای سرشماری در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، مهرداد محمدی ‌سلیمانی با اشاره به آموزش سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 اظهار داشت: حجم بالای ثبت‌نام کنندگان برای اجرای این طرح، این امکان را ایجاد می‌کند که مسئولان مربوطه نسبت به انتخاب نیروهای مناسب‌تر و کارآمدتر اقدام کنند.
وی ابراز داشت: طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در بازه زمانی پنج ساله نسبت به قبل در حال اجراست که این امر به دلیل توسعه روزافزون و سریع کشور در ابعاد مختلف است.
محمدی‌سیلمانی افزود: طی سال گذشته نیز سرشماری آزمایشی در شهرستان کوهبنان برگزار شد که پس از ارزیابی‌های به عمل آمده، استان کرمان در بین پنج استان کشور، رتبه برتر را به خود اختصاص داد.
مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات معاونت برنامه‌ریزی استانداری کرمان بیان داشت: به منظور اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان کرمان، به‌روز‌رسانی نقشه‌ها در 64 نقطه شهری انجام شد.
وی جانمایی 12 هزار آبادی و یکسان‌سازی تقسیمات کشوری در استان کرمان را از دیگر اقدامات انجام شده به منظور اجرای هر چه بهتر سرشماری عمومی نفوس و مسکن ذکر کرد و گفت: در حال حاضر نقشه‌های مورد نیاز برای اجرای این طرح به روز شده و در دسترس قرار دارد.
محمدی‌سلیمانی با اشاره به برگزاری کلاس‌های مرحله دوم آموزش سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 در استان کرمان عنوان کرد: در این دوره آموزشی 186 نفر از معاونان و کارشناسان فنی و اجرایی شهرستان‌های استان حضور دارند.
کلاس‌های مرحله دوم آموزش سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 از 26 شهریور ماه به مدت 12 روز در محل مرکز آموزش و پژوهش استانداری کرمان در حال برگزاری است.
انتهای پیام/آ30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول