اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گرگان:

پیشرفت‌های علمی کشور از برکات دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه گرگان گفت: خوداتکایی در هشت سال دفاع مقدس موجب شد نظام به پیشرفت‌های علمی دست یابد.

پیشرفت‌های علمی کشور از برکات دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید قربان سیاه‌بالایی بعد از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان بسیجی شهرستان گرگان اظهار داشت: خودباوری و اتکا به توانمندی‌های جوانان این مرز و بوم، مقاومت و ایستادگی بزرگترین برکات هشت سال دفاع مقدس ملت سرافراز ایران اسلامی بود.
وی تصریح کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و از جمله سال‌های آغازین جنگ تحمیلی با وجود برخورداری از تجهیزات بسیار اندک در برابر دشمن بعثی تا بن دندان مسلح ایستادند و افتخارات بسیاری در دفاع از سرحدات میهن اسلامی، انقلاب و آرمان‌های آن آفریدند.
فرمانده سپاه گرگان گفت: امروز با گذشت‪ 33 سال از آغاز جنگ تحمیلی، ایران به توانمندی‌های زیادی در ابعاد مختلف علمی مانند فناوری هوا و فضا، پرتاب ماهواره، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و دستاوردهای نظامی و تجهیزات جنگی مختلف دست یافته است.
سیاه‌بالایی افزود: کشور ولایتمدار ایران اسلامی به خاطر توکل بر خدا امروز در اوج عزت و سربلندی در جهان قرار دارد.
وی با اشاره به فداکاری‌ و رشادت‌های ایثارگران در پیروزی‌های ملت ایران خاطرنشان کرد: امروز آرامش، اقتدار، پیشرفت کشور مرهون فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است و این هفته بهترین فرصت برای تجلیل از این خدمات سازنده است.
فرمانده سپاه گرگان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تسلط بر اروند، الحاق خاک خوزستان به عربستان و نابودی نظام نوپای ایران اسلامی را در سر می‌پروراندند اما با جانفشانی جوانان این کشور و رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) به هیچ یک از اهداف خود دست نیافتند.
سیاه‌بالایی همزمانی بازگشایی مدارس کشور با هفته دفاع مقدس را بهترین زمان بازگو کردن خاطرات رشادت، ایثار و شهادت رزمندگان و مدافعان هشت سال جنگ تحمیلی نوجوان، جوان و دانشجو که وارد عرصه علم آموزی می‌شوند، دانست.
وی افزود: نهاد آموزش و فرهنگ تعلیم و تربیت در انقلاب اسلامی حرف نخست را می‌زند و مسئولان امر باید در فرهنگ‌سازی و فعالیت‌های آموزشی فرزندان، به خصوص بازگو کردن الگوهای دفاع مقدس، بیش از پیش تلاش کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول