اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان بیرجند:

خدامحوری نقطه عطف دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان بیرجند با گرامیداشت ایام دفاع مقدس گفت: خدامحوری نقطه عطف دفاع مقدس بوده است.

خدامحوری نقطه عطف دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، موسی جوینده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه جهاد، کرامت و توانمندسازی که در محل کمیته امداد منطقه دو بیرجند برقرار شده است، اظهار داشت: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها به گونه‌ای بازسازی ایام دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: ما می‌توانیم با بازسازی صحنه‌هایی از دفاع مقدس، جنگ را برای نسلی که آن را درک نکرده‌اند زنده کنیم و این اقدامی اساسی و تاثیرگذار است.
فرمانده سپاه شهرستان بیرجند تصریح کرد: در برهه‌های مختلف تاریخ بشر جنگ‌های مختلفی روی داده است که در طول این جنگ‌ها انسان‌های زیادی جان خود را دست داده‌اند و می‌توان گفت فقط 100 سال از زندگی بشر امروز بدون جنگ در جهان طی شده است و در سایر دهه‌ها انسان‌های مختلف در مکان‌های مختلف درگیر جنگ و خونریزی بوند.
جوینده ادامه داد: به عنوان مثال در جنگ جهانی دوم که کشورهای متعددی در سطح جهان را درگیر کرده بود حدود 50 میلیون نفر جان خود را از دست داده‌اند فقط به این دلیل که یک فرد ظالم قصد تصرف به سایر کشورها را داشت اما جنگ تحمیلی کشور ایران با کلیه جنگ‌های جهان تفاوت‌های آشکاری داشت چراکه ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس تنها با اهداف الهی و برای دور کردن دشمن از خاک وطن جوانمردانه جنگیدند.
فرمانده سپاه شهرستان بیرجند ادامه داد: دفاع مقدس تنها دفاعی بود که بر محورهای مشخص و کاملا الهی قرار داشت و رزمندگان ما در این جنگ با اعتقاد خاص جنگیدند و به پیروزی رسیدند.
جوینده خدامحوری را مشخصه اصلی دفاع مقدس کشور ما عنوان کرد و افزود: همین جنبه‌های الهی جنگ ما بود که سبب شد کشور ما در این جهاد پیروز شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول