اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک ناشر دفاع مقدس:

ناشران بخش خصوصی دفاع مقدس باید بیشتر حمایت شوند

خبرگزاری فارس: مدیر انتشارات رسول آفتاب درباره مشکلات نشر در حوزه دفاع مقدس گفت: ناشران بخش خصوصی حوزه دفاع مقدس باید بیشتر حمایت شوند.

ناشران بخش خصوصی دفاع مقدس باید بیشتر حمایت شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رحیم مخدومی در آستانه برگزاری دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس اظهار داشت: صرفا با رجوع به پرونده‌ها حق مطلب ادا نمی‌شود؛ چه بسا منابعی که در شهرستان‌ها و جاهای مختلف قرار دارند و لازمه جمع‌آوری درست این است که حتما به سراغ منابع برویم.
‌وی اظهار داشت: در غیر این صورت منابع همراه با صاحبان آن که بازماندگان جنگ‌اند به خاک سپرده خواهند شد.
مدیر انتشارات رسول آفتاب تاکید کرد: در این انتشارات پژوهش و جمع‌آوری مطالب با خود ماست و بخش عمده و سختی کار نیز در همین مرحله است؛ چون از پایان دفاع مقدس زمان زیادی گذشته و خیلی از منابع دست اول موجود نیست.
این نویسنده و ناشر افزود: رفتن به شهرستان‌ها و اسکان و تحقیق در آن‌ها نیازمند لوازمی از قبیل اینکه همکاری‌های لازم صورت گیرد؛ یعنی به ما ناشران خصوصی به دیده ناشر مورد تایید نگاه شود و تسهیلاتی برای کاهش هزینه پژوهش و آسان شدن کار ارائه شود.
وی درباره تازه‌های انتشارات رسول آفتاب گفت: آخرین کتاب‌هایی که در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس مشهد خواهیم داشت عبارتند از بین دنیا و بهشت در حوزه خاطره و مجموعه داستان پیامبران کوچک.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول