اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس در استان مرکزی گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه بزرگ فرهنگی رزمی دفاع مقدس استان مرکزی ‌با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در اراک گشایش یافت.

نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس در استان مرکزی گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرمانده تیپ 71 سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: برپایی و احداث این نمایشگاه از 45 روز قبل با همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌های اداری استان آغاز شد و از امروز آماده بازدید علاقه‌مندان است.
سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی اظهار داشت: این نمایشگاه دارای 800 متر طول و 300 متر عرض است که برای راه‌اندازی آن 17 هزار و 850 نفر ساعت روز فعالیت داشتند.
وی تصریح کرد: به منظور برپایی این نمایشگاه ‌5 هزار و 500 متر خاکبرداری، 175 هزار متر تسطیح زمین، 14 هزار متر مکعب خاکریزی و 20 هزار متر جاده‌سازی شده است تا بتوان بخشی از عملیات طریق‌القدس را به تصویر کشید.
فرمانده تیپ 71 سپاه روح الله استان مرکزی بیان داشت: در طول برپایی نمایشگاه بخشی از عملیات طریق‌القدس به صورت رزمایش در این نمایشگاه اجرا خواهد شد که به منظور بازدید علاقه‌مندان سکویی به مساحت 100 متر ایجاد شده است.
کریمی نصب 65 تیر چراغ برق، 20 چشمه سرویش بهداشتی، 200 متر مربع بیمارستان صحرایی، نصب 700 تصویر از تصاویر شهدا، 200 تابلو، 60 نخل خرما و 8 دستگاه تانک و نفربر را از تجهیزات و امکانات ایجاد شده در محوطه نمایشگاه عنوان کرد.
‌این نمایشگاه از امروز به مدت 15 روز در منطقه مرزیجران اراک دایر شده و برای بازدید عموم دایر است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول