اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس پشتوانه موفق برای مدیریت کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: دفاع مقدس پشتوانه‌ای موفق برای مدیریت مطلوب کشور است.

دفاع مقدس پشتوانه موفق برای مدیریت کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از مدیران نمونه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه این استان با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: علی رغم اینکه جنگ ویرانی، خرابی و کشتار به دنبال دارد، دفاع مقدس افتخار ملی ماست.
وی افزود: ما در دوران دفاع توانستیم با اتکا به قدرت ایمان و رهبری پیامبر گونه حضرت امام(ره) در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی کنیم و این توان را به رخ قدرت‌های جهان بکشیم.
سرافراز ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان قهرمان ایران اسلامی اثبات کردند که، ولایت‌مداری و تأسی از مکتب انسان ساز عاشورای امام حسین(ع)‌ در برابر صف آرایی رژیم بعثی عراق با حمایت تمام دنیای استکبار پیروز است.
نماینده ولی‌فقیه سپاه قمر بنی هاشم(ع) بر ضرورت تداوم راه شهدا در جامعه تأکید کرد و گفت: پیام شهدا، امام(ره) و وصیت‌نامه شهدا همواره دفاع از اسلام عزیز، قرآن و ولایت است.
وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری، بر کادر سازی در نیروهای مسلح تأکید کرد و گفت: شناسایی مجموعه‌های برتر و معرفی آنان به عنوان الگو در رفع اشکالات و نارسایی‌های مدیریتی و ایجاد زمینه بروز خلاقیت و تحولات اثر بخش، تأثیر زیادی دارد.
سرافراز در ادامه با اشاره به فرموده امام صادق که کسی که آگاه به زمان باشد هرگز مشکلات بر او چیره نمی‌شود، افزود: ملت ایران به ویژه جوانان باید بسیار آگاهانه رفتار کنند تا خون این شهیدان را زنده نگه داشته و نگذارند دشمن به اهداف شوم خود برسد.
وی افزود: رزمندگان و ایثارگران ما با اعتقادی راسخ و باطنی پاک و نورانی و تبعیت از امام راحل تمام مشکلات را تحمل کردند و به پیروزی رسیدند بنابراین نسل امروز هم باید راه شهدا را ادامه داده و نگذارند عقیده و هدف آنها به فراموشی سپرده شود.
همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس از مدیران نمونه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول