اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل:

دفاع مقدس شعور ملی ایران را متجلی کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: دفاع مقدس دوران تبلور و تجلی شعور ملی ایران اسلامی بر اساس دینداری و حمایت از اصل ولایت فقیه بود.

دفاع مقدس شعور ملی ایران را متجلی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زکی‌الله خوشبخت پیش از ظهر امروز در بیست و یکمین یادواره شهدای شهرستان پارس‌آباد به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان و قاطبه مردم ایران با حفظ وحدت و همدلی، متجاوزان را با دریوزگی از خاک این کشور بیرون کردند.
خوشبخت افزود: جنگ هشت ساله رحمت و برکات زیادی برای ما به همراه آورد که تولید پیشرفته‌ترین تسلیحات نظامی و دفاعی از آن جمله است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل امنیت و آسایش حاکم بر کشور را نتیجه صبر، بردباری، ایستادگی و ایثار و از خود گذشتگی ایثارگران و رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دانست و گفت: شهدا ولی نعمتان ما هستند و ما وامدار و مدیون آنان هستیم، چرا که اگر پایمردی و فداکاری شهیدان نبود اکنون وضع کشورمان به گونه‌ای دیگر بود.
این مسئول با بیان اینکه، دفاع مقدس، دوران تبلور و تجلی شعور ملی ایران اسلامی بر اساس دینداری است، اظهار داشت: به واسطه تبعیت از ولایت فقیه، خون شهدا وحدت و یکپارچگی میان مردم و مسئولان، تمام توطئه‌های دشمنان نظام نقش بر آب شده است.
خوشبخت، بیداری اسلامی و قیام‌ها و خیزش‌های مردمی در کشورهای منطقه را محصول انقلاب اسلامی ایران خواند و بیان داشت: ما انقلاب خود را در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس به جهان صادر کردیم.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل با اعلام اینکه ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاء است، بر ضرورت پیروی از رهنمودها و فرامین مقام عظمای ولایت تاکید کرد.
وی پرهیز از تجمل‌گرایی، اسراف و تبذیر و همت ، تلاش و کوشش مضاعف را نیازمند جامعه اسلامی دانست و افزود: مسئولان و اقشار مختلف مردم باید برای تحقق جهاد اقتصادی از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنند.
خوشبخت، با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های ایثارگران، رزمندگان و خانواده‌های شهدای باید در سرلوحه برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، گفت: برای بزرگداشت و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، نباید تنها به برگزاری یادواره‌ها اکتفا کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قرائت زندگی‌نامه سردار رشید اسلام شهید رحیم واحدی قائم مقام فرمانده تیپ ذوالفقار لشکر 31 عاشورا و فرمانده گردان ظفر، پخش کلیپ از صحنه‌های جنگ تحمیلی و مداحی را از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول