اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در قاین

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه دفاع مقدس در شهرستان قاینات افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در قاین
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرماندار قاین پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه در نوع خود بی‌نظیر است که آثار و برکات جنگ و شهادت در آن متجلی می‌شود.
غلامعلی حبیبی‌منش با بیان اینکه امروز امنیت و کرامت انسانی در سطح کشور و انقلاب اسلامی موج می‌زند، یادآور شد: در 31 سال پیش مردم ما در زیر آتش دشمن و هواپیماهای جنگی و تحت فشارهای سیاسی و اقتصادی به فعالیت‌های علمی و کسب دانش می‌پرداختند.
وی افزود: در این راستا زن و مرد به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی در مقابل تهاجم دشمن ایستادگی کردند و بعد از هشت سال دفاع توانستند امروز امنیتی را که داریم به ارمغان بیاورند.
فرماندار قاین تصریح کرد: لذا به روان پاک و مطهر تمامی شهیدان و روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود می‌فرستیم و برای سلامتی مقام معظم رهبری دعا می‌کنیم.
حبیبی‌منش گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت به عنوان کشوری مستقل در جهان عرض اندام می‌کند و این وظیفه مردم را سنگین‌تر می‌کند؛ امروز مسئولیت جوانان مقابله با ظلم و بی‌عدالتی و تلاش در جبهه فرهنگی است.
فرماندار قاین همچنین از مسجد در حال احداث امام رضا (ع) واقع در شهرک آزادگان که اکثر ساکنان آن جانبازان دفاع مقدس هستند بازدید و برای تکمیل این بنای مقدس قول مساعد داد.
حبیبی‌منش در این بازدید نیز بر توجه به فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی باید بیش از بیش در مورد دفاع مقدس و دستاوردهای آن مطالعه داشته باشند.
وی افزود: اگر نگاهی عمیق به دستاوردهای دفاع مقدس داشته باشیم هرگز از شهدا و رزمندگان آن دوران غافل نخواهیم شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول