اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک ناشر دفاع مقدس:

نمایشگاه‏های کتاب دفاع مقدس یک برکت الهی است‌

خبرگزاری فارس: مدیر انتشارات موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت، نقش برگزاری نمایشگاه‏های کتاب دفاع مقدس را در آشنایی مردم با آثار این حوزه بسیار پررنگ و یک برکت الهی دانست.

نمایشگاه‏های کتاب دفاع مقدس یک برکت الهی است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمد عطایی ظهر امروز در آستانه برگزاری دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس اظهار داشت: مشکل اصلی ما در حوزه چاپ آثار دفاع مقدس نبود تبلیغات است. همان‌طور که رهبری در دیدار اخیرشان با فعالان این حوزه عنوان کردند کلا در زمینه کتاب و کتابخوانی مشکل داریم و به مسئله پراهمیتی مثل این پرداخته نمی‏شود.
‌وی تاکید کرد: ناشران تمایل دارند همراه با پشتیبانی‏هایی قیمت کتاب‏ها را پایین بیاورند تا قدرت خرید مردم بالا برود و کتاب‏خوانی در این حوزه مقداری بیشتر شود.
وی با اشاره به اینکه خود انتشاراتی‏ها قدرت تبلیغاتی ندارند، افزود: ما نیاز به پشتیبانی تبلیغاتی داریم چرا که اگر خودمان بخواهیم تبلیغات داشته باشیم از نظر مالی توانش را نداریم، از طرفی درست است که مسئولان قول خرید کتاب‏ها و حمایت می‏دهند اما در حقیقت زیاد جدی نیست.
مدیر انتشارات موسسه فرهنگی هنری قدرولایت در ادامه گفته‏های خود با اشاره به ابعاد ناشناخته رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: ما همیشه دنبال این بوده‏ایم که رزمندگان در بعضی ابعاد دیگر به جز شجاعت شناخته شوند. برای همین موضوعاتی را که احساس می‏کردیم قابل پرداخت هستند را انتخاب کردیم که در قالب 30 موضوع و 30 کتاب تحت عنوان سیره شهدا به چاپ رسیدند. در کنار این حرکت متوجه شدیم موضوعات دیگری هم قابلیت پرداخت دارند که در 30 جلد مجموعه پا به پای شهداچاپ شدند.
عطایی 20جلد مجموعه پا به پای شهدا را جزو تازه‏های انتشارات قدر ولایت در دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس مشهد عنوان کرد و افزود: 30 جلد سیره شهدا» و 30 جلد از کتاب‏های «رسم خوبان» با تکیه به تحقیقات بسیار ما قابلیت آن را دارند که رزمندگان را در وجوه مختلف و در قالب خاطره‏هایی ملموس به جوانان معرفی کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول