اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 20 دستگاه اتوبوس؛

وسیله رفت و آمد برای بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس اراک مهیا شد

خبرگزاری فارس: شهردار اراک از اختصاص 20 دستگاه اتوبوس به منظور رفت و آمد آسان مردم به نمایشگاه هفته دفاع مقدس اراک خبر داد.

وسیله رفت و آمد برای بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس اراک مهیا شد
سیدمرتضی میری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس و برگزاری رزمایش طریق‌القدس در منطقه مرزیجران اراک 20 دستگاه اتوبوس به منظور حمل و نقل مردم به نمایشگاه در سه نقطه شهر مستقر شده است.
وی با بیان اینکه به منظور تداعی حال و هوای جنگ این اتوبوس‌ها به خاک و گل آغشته شده‌اند، تصریح کرد: این اتوبوس‌‌ها به صورت رایگان کار نقل و انتقال مردم را به نمایشگاه انجام خواهند داد.
شهردار اراک ادامه داد: رزمایش طریق‌القدس از ساعت 15تا 19برگزار می‌شود که این اتوبوس‌ها نیم‌ ساعت قبل و بعد از نمایشگاه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
میری همچنین از برپایی دو نمایشگاه دیگر با همکاری سپاه روح‌الله به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این نمایشگاه در طول هفته دفاع مقدس در پارک شهدای گمنام و پارک آزادی اراک برای بازدید عموم دایر است.
وی آذین‌بندی شهر به تصاویر پاک و روحانی شهدا و همکاری با سپاه در اجرای عملیات خاک‌برداری نمایشگاه طریق‌القدس را از دیگر برنامه‌های شهرداری اراک در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
شهردار اراک تاکید کرد: در برپایی این نمایشگاه برادران بسیج و سپاه زحمات فراوانی متحمل شده‌اند که می‌طلبد خانواده‌ها و قشرهای مختلف مردم با حضور پررنگ در نمایشگاه با بخش بسیار کوچکی از زحماتی که رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس کشیده‌اند، آشنا شوند.
میری گفت: عزت  و استقلال امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدایی است که در هشت سال دفاع مقدس تا پای جان از خاک و ناموس کشور دفاع کردند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول