اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جهرم صورت گرفت؛

افتتاح شعبه انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس از تاسیس شعبه جدید این انجمن در شهرستان جهرم با هدف تامین مسکن گروه‌های هدف به ویژه جوانان در شرف ازدواج خبر داد.

افتتاح شعبه انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس، شمس ارجمندی اظهار داشت: جلسه‌ای به منظور راه‌اندازی شعبه این انجمن خیریه در شهرستان جهرم در دفتر حجت‌الاسلام د‍ژکام امام جمعه این شهرستان برگزار و اهداف عالی انجمن خیرین مسکن‌ساز تشریح شد.
وی با بیان این که فارس نخستین و پیشروترین استان کشور در ساخت و واگذاری پروژه‌های خیرساز مسکونی برای نیازمندان واقعی است، گفت: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 400 واحد مسکونی در سراسر استان فارس در حال ساخت بوده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها در شهر‌های لار،  شیراز، خرمبید، ارسنجان و نیریز است.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس اضافه کرد: این واحدهای مسکونی به همت خیران و به نفع نیازمندان با پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه‌ای در حال ساخت است.
ارجمندی خاطرنشان کرد: برای توسعه و تعمیق فرهنگ ساخت مسکن از سوی خیران برای نیازمندان واقعی و آبرومند جامعه راهی به جز آگاه‌سازی خیران نداریم.
وی ادامه داد: بهره‌گیری از پتاسیل‌های فرهنگی و رسانه‌ای و تاثیرگذاری تریبون نماز جمعه یکی از بهترین راهکارها در آگاه‌سازی جامعه برای شرکت در این حرکت عظیم و ماندگار است.
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس همچنین تصریح کرد: برای توفیق بیشتر در این راه مراجع عالیقدر اسلام از جمله آیات عظام،  آیت‌الله مکارم شیرازی  و آیت‌الله محمدباقر شیرازی اجازه برداشت از وجوهات شرعیه را به منظور خانه‌دار کردن جوانان نیازمند صادر کرده‌اند.
ارجمندی بیان کرد: در این دیدار امام جمعه شهرستان جهرم از مسئولان این انجمن خواست تا به منظور تسهیل در امور مشارکتی خیران مسکن‌ساز در این شهرستان به گونه‌ای عمل کنند تا بستر مشارکت آسان آنان فراهم و خیران دچار گرفتاریهای اداری نشوند.
 انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول