اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

9120 مسکن روستایی در جیرفت واگذار شد

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: 9 هزار و 120 مسکن روستایی در شهرستان جیرفت ساخته و تحویل متقاضیان داده شد.

9120 مسکن روستایی در جیرفت واگذار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح هشت پروژه در بخش ساردوئیه اظهار داشت: تاکنون بیش از 9 هزار مسکن روستایی در شهرستان جیرفت به بهره‌برداری رسیده، 5 هزار واحد با پیشرفت 50 درصد در دست اقدام و 2 هزار واحد در سال 90 احداث می‌شود.
وی محل تأمین اعتبار این پروژ‌ه‌ها را از محل اعتبارات ملی اعلام کرد و افزود‌: یکی از فعالیت‌های دولت که موجب دگرگونی شده، ورود دولت در بخش مسکن به ویژه مسکن مهر است.
در ادامه افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان جیرفت افتتاح و کلنگ‌زنی چهار طرح هادی روستایی در بخش ساردوئیه انجام شد که افتتاح طرح هادی روستای دره‌رود به طول یک‌هزار و 200 متر و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال است و 170 خانوار و جمعت بالغ بر 850 نفر را زیر پوشش خود می‌برد.
غنچه‌پور افزود: کلنگ‌زنی همزمان سه طرح هادی روستا‌یی در بخش ساردوئیه با اعتباری بالغ بر 550 میلیون تومان و به طول هشت کیلومتر احداث می‌شود که با افتتاح این سه طرح بیش از 5 هزار و 300 نفر از این طرح‌ها استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به افتتاح نانوایی سنتی دره‌رود با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال و اشتغالزایی سه نفر بیان کرد: همچنین افتتاح راه روستایی دره‌رود به طول یک هزار و 200 متر و اعتبار یک میلیارد ریال، بیش از 850 نفر را زیر پوشش خود قرار داده است.
فرماندار جیرفت از کلنگ‌زنی خانه بهداشت در روستای دره‌رود خبر داد و گفت: این خانه بهداشت با اعتباری بالغ بر 450 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی احداث و حصار‌کشی و محوطه‌سازی می‌شود.
افتتاح مجتمع آب آشامیدنی ‌روستای دره‌رود ‌ساخت مخزن 100 مترمکعبی‌، ساخت موتورخانه و همچنین لوله‌گذاری به طول 4 هزار متر از دیگر طرح‌های افتتاح شده بخش ساردوئیه بود که 850 میلیون ریال هزینه شده و بیش از 175 خانوار را زیر پوشش خود قرار می‌دهد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول