اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسکو خبر داد:

آماده شدن زیرساخت‌های قطار شهری مسکن مهرسهند

خبرگزاری فارس: فرماندار اسکو از آماده شدن زیرساخت‌های قطار شهری مسکن مهر در شهر جدید سهند خبر داد.

آماده شدن زیرساخت‌های قطار شهری مسکن مهرسهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسکو، یونس فاتح ظهر امروز در دیدار استاندار آذربایجان شرقی از فضاهای آموزشی شهر جدید سهند به تشریح وضعیت پروژه‌های عمرانی اسکو و شهر جدید سهند پرداخت.

وی تصریح کرد: در هفته دولت 13 پروژه با بیش از 70 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار اسکو گفت: دو باب مدرسه از جمله این پروژه‌ها است که  با همراهی مسئولان آموزش و پرورش در این شهر به بهره‌برداری رسید که در زمینه تسهیلات مسکن مهر موثر خواهد بود.

فاتح ادامه داد: در احداث این مدرسه هشت تیم به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و قبل از اسکان خانواده در مسکن مهر مدرسه آماده تحویل و ارائه خدمات است.

فرماندار اسکو گفت: برخی حاشیه‌سازی‌ها در زمینه آماده نبوده زیرساخت‌های مسکن مهر امروز در این پروژه‌های آموزشی خنثی شده و زیرساخت‌های دیگر نیز از جمله مترو و جاده در حال آماده شدن است.

وی با بیان اینکه مشکلات مربوط به مسکن با همکاری شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی در حل برطرف شدن است، ادامه داد: شرکت‌های متعدد در زمینه آسفالت و ایجاد فضای سبز فعال هستند.

فاتح یادآور شد: مسکن مهر اشتغالزایی خاصی داشته و شهرستان اسکو بر همین اساس وارد کننده شغل بوده و از شهرهای دیگر برای اشتغال به این شهر مراجعه می‌کنند.

فرماندار اسکو گفت: در حال حاضر 14 انبوه‌ساز در زمینه انشعابات و صدور دفترچه اقساط انشعابات فعال هستند.

وی اظهار امیدواری کرد در شش ماهه اول سال 91 شاهد بهره‌برداری از دو مدرسه دیگر در این شهر جدید سهند باشیم که این امر با تداوم همکاری نوسازی مدارس صورت خواهد گرفت.

فاتح گفت: مدیران ارشد استان توجه خاصی به شهر جدید سهند داشته و بازدیدهای متعدد از این پروژه بزرگ صورت گرفته است.

فرماندار اسکو با بیان اینکه شهر اسکو از شهرهای غنی در زمینه سطح سواد مردمی است، گفت: متاسفانه سطح تولید محصولات فرهنگی در این شهر متناسب با سطح فرهنگ مردم  نیست که در همین زمینه یک جلد کتاب در زمینه معرفی مفاخر فرهنگی این شهر آماده نشر است که امروز از این کتاب رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول