اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

سهم 50 درصدی بانک مسکن در اشتغال کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک مسکن این استان با پرداخت 350 میلیارد تومان تسهیلات به پروژه مسکن مهر، 50 درصد آمار اشتغالزایی را در کهگیلویه و بویراحمد به خود اختصاص داده است.

سهم 50 درصدی بانک مسکن در اشتغال کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید فرشید موسوی‌ در جمع خبرنگاران گفت: تسهیلات پرداختی بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد به مسکن مهر به‌اندازه 22 درصد همه تسهیلاتی بوده که شبکه بانکی این استان از بدو تاسیس تاکنون پرداخت کرده است.
مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد افزود: سیاست اشتغال و خانه‌دار کردن مردم، دو محور اصلی در شعارهای دولت نهم و دهم بوده که این رسالت بزرگ در مسکن به عهده بانک مسکن گذاشته شد.
وی بیان داشت: از سال 88 تاکنون این بانک به‌عنوان تنها بانکی بوده که در راستای خانه‌دار کردن مردم و دغدغه‌های دولت و نظام فعالیت تخصصی داشته و در این مسیر گام‌های اساسی برداشته است.
مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این استان در دی‌ماه 88 در مسکن مهر رتبه سی‌ام را داشته، اضافه کرد: با فعالیت‌های شبانه‌روزی همکاران بانک مسکن در 9 شعبه این استان، اکنون کهگیلویه و بویراحمد از نظر کمی و کیفی رتبه اول مسکن مهر کشور را دارد.
موسوی ادامه داد: بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد از دی‌ماه 88 که استارت مسکن مهر زده شد تا پایان مردادماه سال جاری، 350 میلیارد تومان را به‌عنوان تسهیلات مسکن در قالب 21 هزار پرونده منعقد کرده که این رقم معادل 773 درصد مصرف منابع در این بانک است.
وی عنوان داشت: بر‌اساس قانون یک بانک مجاز است تا حداکثر 85 درصد منابع خود را تسهیلات بدهد ولی این بانک در راستای خانه‌دار کردن مردم شب و روز نشناخت به‌طوری که شعب این بانک به مناطق جنگی تعبیر می‌شدند.
این مسئول بانکی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: 77 درصد پرونده‌های انعقادی معادل 270 میلیارد تومان، منجر به پرداخت تسهیلات شده و 23 درصد باقی‌مانده با تلاش و همت پرسنل بانک مسکن تا پایان سال جاری به مردم شایسته این استان پرداخت می‌شود.
مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر‌اساس آمار این استان، در سال گذشته حدود 16 هزار شغل مستقیم ایجاد شده که 50 درصد آن با تسهیلات بانک مسکن صورت گرفته که اگر بخواهیم شغل‌های ایجاد شده به خاطر رونق بازار در مصالح ساختمانی را در نظر بگیریم  باید گفت بیش از 75 درصد اشتغال انجام شده در کهگیلویه و بویراحمد توسط بانک مسکن انجام شده است.
موسوی نرخ سود بانک مسکن را یک درصد بیشتر از سایر بانک‌ها دانست و ابراز داشت: در حساب سپرده ممتاز این بانک، علاوه بر اعطای اوراق تسهیلات، سود کوتاه مدت 7 درصد نیز به مشتریان پرداخت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر چه این بانک در زمینه تخصصی مسکن فعالیت دارد ولی همه امورات قابل انجام در یک بانک را در بخش الکترونیکی و تجاری به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
موسوی، خدمات مسکن کارت خانواده، کارت اعتباری، صندوق امانات، حساب سپرده ممتاز، سپرده صندوق پس‌انداز مسکن، حساب سپرده کوتاه مدت ویژه و حساب ساخت مسکن را از جمله خدمات این بانک اعلام کرد.
مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد با تشریح خدمات و حساب‌های این بانک، یادآور شد: کارت‌های اعتباری به مبالغ 3، 6 و 10 میلیون ریال به مشتریان اعطا می‌شود که مشتری بعد از استفاده از این مبلغ بعد از 40 روز آن را به حساب کارت ریخته که مجددا" کارت اعتباری به همان مبلغ قبلی شارژ می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول