اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی نکا خبر داد:

اختصاص 213 واحد مسکن مهر به مددجویان نکا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان نکا سهمیه مددجویان شهرستان در مسکن مهر را 213 واحد عنوان کرد.

اختصاص 213 واحد مسکن مهر به مددجویان نکا
سید حسین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا از توزیع بیش از  250 سبد کالا در ایام ماه مبارک رمضان امسال در بین مدد جویان بهزیستی این شهرستان خبر داد. 
 وی خاطرنشان کرد: ارزش این کالاها به بیش از 60میلیون ریال می‌رسد که از سوی خیران، افراد نیکوکار و کمک بهزیستی تامین و در اختیار مددجویان این اداره قرار گرفت.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان نکا بیان داشت: این سبد غذایی همزمان با فرارسیدن ماه ضیافت الهی در بین مددجویان مختلف قرار گرفت که شامل انواع مواد غذایی بوده است.
کاظمی خاطرنشان کرد: شهرستان نکا دارای مددجویان و معلولان مختلفی با درجه و طبقه مختلف معلولیت اعم از معلولان ذهنی، جسمی، ناشنوایان، نابینایان، ضایع نخاعی، بیماران روانی و سالمندان است که به نوعی از خدمات مستمر و غیرمستمر بهزیستی این شهرستان برخوردار هستند.
وی در ادامه با اشاره به  توانمندسازی جامعه هدف، آن  را از جمله دغدغه‌های مهم بهزیستی شهرستان دانست و   تصریح کرد: این توانمندسازی شامل تامین مسکن و اشتغال است که در اولویت  کاری ما قرار دارد و امیدواریم با کمک خیران، این امر با رشد بیشتری انجام شود.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان نکا همچنین  خاطرنشان کرد: در سال جاری چهار  باب مسکن برای مددجویان این شهرستان احداث و تحویل آنان شد که در این راستا از سوی بهزیستی مبلغ 200 میلیون ریال به صورت بلاعوض و مبلغ 100 میلیون ریال به صورت وام قرض‌الحسنه تامین شده است.
کاظمی مهم‌ترین مشکل معلولان شهرستان در بخش تامین مسکن را عدم تامین سهم آورده اعلام کرد و از خیران خواست با کمک‌های خود کوله‌بار این افراد را کمتر کنند.
وی سهمیه مددجویان شهرستان در مسکن مهر را  213 واحد  عنوان کرد که  تاکنون 195 واحد اعلام و بقیه تا پایان سال اعلام میشود.
کاظمی از مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان نکا خواست از کمکهای مادی و معنوی خود نسبت به افراد زیر پوشش بهزیستی دریغ نکنند و کمکهای نقدی خود را به شماره حساب 234518027 نزد بانک ملت نکا واریز کنند.
انتهای پیام/ص20 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول