اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز خبر داد:

احداث 4 هزار واحد مسکن مهر بیش از میزان ثبت‌نام در تبریز

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز گفت: در حال حاضر 4 هزار واحد بیش از میزان ثبت‌نام متقاضیان مسکن مهر در شهر جدید سهند تبریز در حال احداث است.

احداث 4 هزار واحد مسکن مهر بیش از میزان ثبت‌نام در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی‌ در مراسم بهره‌برداری از استخر کارگران تبریز با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی و نعمت ولایت از نعمات بزرگ الهی است که باید شکرگزار آن باشیم.
وی ادامه داد: در سال‌های پس از انقلاب کارهای بزرگی انجام شده که در راستای ارتقای وضعیت مردم و جامعه موثر بوده و در راستای تحقق آرمان‌های امام و رهبری مهم بوده است.

* اجرای طرح هادی در 90 درصد روستاهای شهرستان تبریز

چمنی با اشاره به فعالیت شش ساله دولت نهم و دهم اظهار داشت: صددرصد خانواده‌های روستایی و شهری شهرستان تبریز از نعمت برق برخوردار بوده و در زمینه خدمات آب و گاز 93 تا 100 درصد مردم برخودار هستند.
فرماندارتبریز از اجرای طرح هادی در بیش از 90 درصد روستاها خبر داد و افزود: خدمات زیادی در این زمینه و در راستای محرومیت‌زدایی در مدت فعالیت دولت نهم و دهم انجام شده است.
وی همچنین با اشاره به رشد قابل توجه در زمینه مسکن مهر اظهار داشت: در حال حاضر 4 هزار واحد بیش از میزان ثبت‌نام متقاضیان مسکن مهر در حال احداث است.
چمنی در ادامه با اشاره به رشد قابل توجه در میزان اعتبارات شهرستان تبریز گفت: بیش از 117 درصد افزایش را در اعتبارات این شهرستان به نسبت سال‌های قبل از 84 شاهد هستیم که به واسطه سفر مستقیم هیئت دولت به استان صورت گرفته است.
فرماندار تبریز گفت: 77 پروژه توسط 19 دستگاه اجرایی آماده بهره‌برداری در هفته دولت بود که 22 پروژه برای افتتاح به صورت استانی و با اعتبار بالغ بر 60 میلیارد ریال افتتاح توسط استاندار تشخیص داده شد.
 
*بهره‌برداری از 30 پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس

وی ادامه داد: بیش از 30 پروژه نیز در هفته دفاع مقدس در شهرستان تبریز به بهره‌برداری خواهد رسید.
چمنی اضافه کرد: از زمان فعالیت دولت نهم در شهرستان تبریز سالانه 200 پروژه عمرانی در این شهر به بهره‌برداری رسیده است.
فرماندار تبریز گفت: شهرستان تبریز در مدت سال گذشته نیز شهر تبریز بهره‌برداری پروژه‌های متعددی را شاهد بوده که بخش قابل توجهی از این پروژه‌ها سالن‌های ورزشی متعدد در سطح شهر است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول