اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرامور شعب بانک مسکن چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پرداخت 2800 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر

خبرگزاری فارس: مدیرامور شعب بانک مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون افزون بر 2 هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر در این استان پرداخت شده است.

پرداخت 2800 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن ریحانی‌پور ‌در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال افزون بر 3 هزار و 507 واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات به شعب بانک مسکن معرفی شدند که از این تعداد یک هزار و 125 واحد به‌منظور دریافت تسهیلات روستایی و 111 واحد تسهیلات بافت فرسوده دریافت کردند.
وی افزود: امسال در شهرهای بالای 25 هزار نفر یک هزار و 111 نفر برای دریافت تسهیلات مسکن مهر به شعب بانک مسکن مهر معرفی، همچنین در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز یک هزار و 160 نفر تسهیلات مسکن دریافت کردند.
ریحانی‌پور با اشاره به رویکرد مسکن مهر در کشور این طرح را یک انقلاب عظیم در زمینه مسکن برشمرد و گفت: در 35 سال گذشته شعب بانک مسکن این استان یک هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان احداث واحد مسکونی تسهیلات پرداخت کردند.
مدیرامور شعب بانک مسکن مهر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این در حالی است که با التزام دولت به تسریع در اجرایی شدن پروژه مسکن مهر در این استان در مدت 18 ماه گذشته این بانک در بخش مسکن مهر، بهسازی بافت فرسوده و مسکن مهر روستایی افزون بر 2 هزار و 800 میلیارد تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.
وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های مسکن مهر در این استان موجب ایجاد فرصت اشتغالزایی برای افزون بر 44 هزار نفر از افراد جویای کار در این استان شده است.ریحانیپور خاطرنشان کرد: با توجه به برآوردهای صورت گرفته تا پایان سال 92 به‌منظور اجرای طرح مسکن مهر بیش از 420 هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات ساخت مورد نیاز است.
مدیر امور شعب بانک مسکن چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این میزان اعتبار از مجوز فروش اوراق و محل منابع خط اعتباری بانک مسکن تهیه و تأمین می‍شود.
وی از رشد 106 درصدی پرداخت تسهیلات مسکن مهر در این استان در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از 2 هزار و 703 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در این استان پرداخت شد که در مقایسه با حجم پرداختی تسهیلات در سال 88 بالغ بر یک هزار و 456 میلیارد ریال یعنی افزون بر 106 درصد رشد داشته است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول