اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک مسکن یزد اعلام کرد:

بهره‌برداری از 3 هزار مسکن مهر در یزد

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک مسکن یزد گفت: تا پایان شهریورماه جاری، 3هزار واحد مسکن مهر در نقاط مختلف استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از 3 هزار مسکن مهر در یزد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، احمد اسلامی ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر در استان یزد تاکنون برای احداث 16هزار و 225 واحد مسکن مهر 3هزار و 293 میلیارد و 292 میلیون ریال قرارداد منعقد شده که از این مبلغ 2هزار و 294 میلیارد ریال به مجریان پروژه‌ها پرداخت شده است.
وی افزود: 8هزار و 140 واحد معادل هزار و 702 میلیارد و 931 میلیون ریال در شهر یزد و 8هزار و 805 واحد در سایر شهرستان‌ها احداث شده است.
اسلامی در مجموع وضعیت حاکم بر پروژه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: هزار و 172 واحد در مرحله فندانسیون با 15 درصد پیشرفت فیزیکی، 3هزار و 411 واحد در مرحله اتمام سقف با 55 درصد پیشرفت، 6هزار و 451 واحد در مرحله پایان سفت‌کاری با 85 درصد پیشرفت و 5هزار و 191 واحد در مرحله پایان نازک‌کاری با 100 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
وی بیان کرد: تا پایان شهریورماه امسال بیش از 3هزار واحد در نقاط مختلف استان یزد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
اسلامی با اشاره به تسهیلات قابل پرداخت برای مسکن مهر توسط بانک مسکن خاطرنشان کرد: تسهیلات 250 میلیون ریالی برای واحدهای صنعتی، تسهیلات 220 میلیون ریالی برای واحدهای نیمه صنعتی و تسهیلات 200 میلیون ریالی برای واحدهای غیرصنعتی پرداخت می‌شود که نرخ این تسهیلات در یزد هفت درصد و در سایر شهرستان‌های استان چهار درصد است.
مدیر امور شعب بانک مسکن استان یزد همچنین با اشاره به تسهیلات پرداخت شده در بخش مسکن روستایی و بهسازی و نوسازی آن افزود: بانک مسکن توانسته از محل سهمیه سال 88 و 89 به 4هزار و 829 واحد تسهیلات ساخت به مبلغ 482 میلیارد و 100 میلیون ریال پرداخت کند.
اسلامی نرخ این تسهیلات که به ازای هر واحد روستایی و فرسوده 100 میلیون ریال پرداخت می‌شود را چهار درصد اعلام کرد.
وی یادآور شد: در طول یک‌سال گذشته 767 میلیارد و 408 میلیون ریال در سایر بخش‌ها از جمله مشارکت مدنی انفرادی، انبوه‌سازی، فروش اقساطی و جعاله پرداخت شده است.
اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطالبات سررسید گذشته این بانک در سطح استان یزد اظهار داشت: مانده مطالبات این بانک نسبت به تسهیلات پرداختی معادل 1.2 درصد است که نسبت به کل کشور رتبه بسیار مطلوبی دارد به نحوی‌که در پایان سال گذشته بانک مسکن استان یزد از نظر ریسک اعتباری رتبه سوم کشور را کسب کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول