اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان خبر داد:

بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر در بوکان

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: 700 واحد مسکونی در دهه فجر امسال در این شهرستان آماده بهره‌برداری می‌شود و در اختبار متقاضیان قرار میگیرد.

بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر در بوکان
حسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوکان اظهار داشت: در حال حاضر تعداد یک هزار و 550 واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر در این شهرستان در حال اجرا است که از 45 تا 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.
وی افزود: این تعداد واحد در قالب چهار سایت بهاران، باران، لاله و سایت 150 واحدی در زمینی به مساحت 101 هزار مترمربع احداث میشود.
به گفته این مسئول تعداد 19 تعاونی در این زمینه فعال است که در زمینه‌های کارمندی، کارگری، ریاست جمهوری و محلی مهر است.
فرماندار بوکان با اشاره به اینکه هدف از ساخت مسکن مهر در استان تامین مسکن برای اقشار کم درآمد است بر ساخت مسکن ارزان و با کیفیت تاکید کرد.
عباسی با مثبت ارزیابی کردن این طرح گفت: طرح مسکن مهر یکی از خدمات دولت عدالت‌محور است که با اجرای دقیق آن نیاز مسکن اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر حل میشود.
وی با تاکید به اینکه طرح مسکن مهر گام مهمی برای مسکن دار شدن افراد فاقد مسکن در جامعه است، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی میشود این طرح تا دو سال آینده به اتمام برسد.
عباسی همچنین تصریح کرد: ساخت مسکن مهر در استان باید سرعت بیشتری بگیرد و نباید مردم را چشم به راه گذاشت.
به گفته فرماندار بوکان مسئولان تمام توان خود را به کار گیرند تا پروژه‌های مسکونی مسکن مهر در شهرستان با سرعت به ثمر برسد و در اختیار مردم قرار گیرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول