اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت؛

1500 مسکن روستایی در کرمان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: در آخرین روز از هفته گرامیداشت دولت یک هزار و 500 واحد مسکونی روستایی در شهرستان کرمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

1500 مسکن روستایی در کرمان بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی فرماندار کرمان در حاشیه بهره‌برداری از واحدهای مسکونی روستایی شهرستان کرمان اظهار داشت: برای بهسازی و احداث این واحدها، 150 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: کار بهسازی و ساخت این واحدها طی یک سال گذشته و با هزینه 100 میلیون ریال برای هر واحد انجام شده است.
سعیدی کل واحدهای روستایی بهسازی و احداث شده شهرستان کرمان در طول دولت نهم و دهم را بیش از 10 هزار واحد اعلام و تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای واگذاری تسهیلات بهسازی و احداث به واحدهای مسکونی روستایی وجود ندارد.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی سالن اجتماعات ناحیه دو آموزش و پرورش شهرستان کرمان خبر داد و گفت: این طرح با هزینه 100 میلیون تومان اعتبار احداث می‌شود.
فرماندار کرمان بیان داشت: دولت نهم و دهم با برنامه‌ریزی جامع، مصمم به پاک کردن چهره محرومیت و زدودن فقر از جامعه است.
بنابراین گزارش عملیات اجرایی 22 طرح هادی روستایی نیز در و آخرین روز از هفته دولت با حضور فرماندار کرمان آغاز شد.
بهنام سعیدی در آیین آغاز عملیات اجرایی 22 طرح هادی روستایی این شهرستان در روستای شرف‌آباد‌ گفت: فاز نخست طرح هادی روستایی شرف‌آباد با 140 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: فاز دوم طرح هادی روستایی در روستای شرف‌آباد با شش هزار و 500 نفر جمعیت از امروز همزمان با 21 روستای دیگر شهرستان کرمان با 270 میلیون تومان اعتبار آغاز شد.
سعیدی از اجرای زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی به عنوان نمونه‌ای از اقدامات قابل ارائه در طرح هادی روستایی یاد کرد و ابراز داشت: 33 میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی در 22 روستای شهرستان کرمان اختصاص یافته است.
وی اجرای طرح هادی روستایی را تحقق عدالت دانست و بیان داشت: با اجرای این طرح 6 هزار و 373 خانوار و 25 هزار نفر از مزایای طرح هادی روستایی بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول