اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار بوشهر صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی مسکن محرومان در دشتی

خبرگزاری فارس: با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر عملیات اجرایی طرح 32 واحد مسکونی ویژه محرومان در دشتی آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی مسکن محرومان در دشتی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، طرح 32 واحدی مسکن محرومان که از مصوبات سفر سوم هیئت دولت به استان بوشهر است با اعتبار هشت میلیارد ریال افتتاح و مورد  بهره برداری قرارگرفت.
این واحدهای مسکونی در دو بلوک و در چهار طبقه احداث و با زیر بنای 960 متر مربع و مساحت هر بلوک هزار و 48 متر و مساحت هر واحد 65 متر مربع احداث شده است.
این پروژه که 24 ماه به طول انجامیده است در حال حاضر 15 واحد آن به افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و هشت واحد آن نیز به افراد زیرپوشش اداره بهزیستی دشتی واگذارشده است. 
فرماندار دشتی نیز  در مراسم آغاز عملیات اجرایی عملیات پروژه پانسیون پزشکان بخش کاکی که امام جمعه کاکی، بخشدار این بخش و مسئولان شهرستان حضور داشتند گفت: رویکرد دولت نهم رویکرد فرهنگی است و در سطح کشور، استان و شهرستان دشتی  کارهای خوب فرهنگی صورت گرفته است.
سیدعلی هاشمی افزود: در سال جاری اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان دشتی از رشد خوبی برخوردار بوده است.
وی یادآورشد: در سال جاری مبلغ 50 میلیون تومان برای  تعمیر خانه‌های بهداشت در شهرستان اختصاص داده‌ایم.
نماینده ارشد دولت در شهرستان یادآور شد: امروز به میمنت هفته دولت پروژه پانسیون چهار واحدی پزشکان کاکی را آغاز کرده‌ایم و در آینده نزدیک نیز پانسیون شش واحدی شهر خورموج نیز آغاز میشود.
هاشمی پزشکان را انسان‌های فرهیخته‌ای خواند که با ایثارگری و از خود گذشتگی سلامتی را به بیماران هدیه می‌کنند.
وی از 9 نفر از پزشکان مشغول به خدمت در بیمارستان زینبیه خورموج تقدیر کرد و مبلغ 10 میلیون ریال برای خرید تجهیزات به این بیمارستان کمک کرد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی نیزگفت: طبیب اصلی خداوند است و انسان طبیب وسیله و واسطه‌ای است که خداوند بوسیله آن بیماران را شفا می‌بخشد.
سید شریف حسینی افزود: پانسیون کاکی با زیر بنای 382 متر و هر واحد با 90 متر مربع احداث می‌شود.
وی ادامه داد: اعتبار این پروژه 190 میلیون تومان است که 70 میلیون تومان آن در سال 89 اختصاص یافته و 120 میلیون تومان آن که از محل اعتبارات دو در صد نفت و گاز است که در سال جاری اختصاص پیدا کرده است.
حسینی یادآورشد: اعتبار پیشنهادی برای اتمام این پروژه 340 میلیون تومان است.
انتهای پیام/ل20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول