اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس خبر داد

برپایی 64 پایگاه نیکوکاری در فردوس

رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس از برپایی 64 پایگاه نیکوکاری در فردوس خبر داد.

برپایی 64 پایگاه نیکوکاری در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ احسان که به صورت نمادین در کار و دانش مهندس کاظمی نواخته شد، اظهار کرد: انسان‌های بخشنده هیچ وقت از بخشش به دیگران سیر نمی‌شوند و همیشه به دنبال کار خیر هستند.

سیدمهدی علیپرست گفت: دانش‌آموزان باید انجام کار خیر و پسندیده را سرلوحه کار خود قرار داده و به هم کلاسی و هم نوع خود کمک کنند.

وی افزود: کمک به هم نوع و هم کلاسی نباید فقط و فقط کمک مادی باشد بلکه این کمک می‌تواند معنوی، روحی و عاطفی نیز باشد و مهربانی با دیگران از مصداق‌های مهم کمک روحی و عاطفی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس تصریح کرد: دانش‌آموزان بی‌بضاعت در آستانه فرارسیدن سال نو چشم امید به کمک‌های مردم دوخته‌اند و ما نباید این امید را ناامید کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس نیز از دانش‌آموزان خواست تا صفت نیکو و پسندیده، نیکی به دیگران را در وجود خود نهادینه کنند تا بتوانند با تکیه بر این ارزش معنوی در مسیر سعادت گام بردارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مرادی یادآور شد: احسان و نیکوکاری یکی از ویژگی‌های مومن است که خداوند این صفت را در نهاد همه بندگان خود قرار داده و بندگان نیز باید با انجام کارهای خیر و کمک به دیگران آن را شکوفا سازند.

برپایی 64 پایگاه نیکوکاری در فردوس

رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس نیز از برپایی 64 پایگاه احسان و نیکوکاری در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای کمک به خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت همه ساله جشن نیکوکاری در آستانه سال نو برگزار می‌شود.

علیرضا پاکدل افزود: در سال جاری تعداد 46 پایگاه در مدارس، 10 پایگاه در سطح شهر، پنج پایگاه در حوزه‌های مقاومت بسیج و سه پایگاه نیکوکاری نیز در شهر اسلامیه برپا شده است.

وی تصریح کرد: جشن نیکوکاری 14 اسفند در مدارس سطح این شهرستان، 15 اسفندماه در سطح شهر و 16 اسفندماه نیز در مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69007/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول