اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با جشن نیکوکاری

130 پایگاه مدارس کمک‌های مردمی کاشان را جمع‌آوری می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش کاشان از فعالیت 130 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی همزمان با جشن نیکوکاری در سراسر کشور در مدارس این شهرستان خبر داد.

130 پایگاه مدارس کمک‌های مردمی کاشان را جمع‌آوری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید احمد افراشی صبح امروز در حاشیه برگزاری جشن نیکوکاری در این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور با شعار«سلامت، توانمندی و تحکیم نهاد خانواده» از ساعت 8:30 دقیقه امروز در 130 پایگاه مدارس شهرستان کاشان آغاز شده است.

وی ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری شده در 130 پایگاه مدارس به علاوه کمک‌های مردمی که طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از پایگاه‌های سطح شهرستان و مصلی نماز جمعه کاشان جمع‌آوری شده و سپس از سوی نهادهای مربوطه در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان قرار داده می شود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش کاشان با اشاره به افزایش پایگاه‌های مدارس از 120 پایگاه در سال گذشته به 130 پایگاه مدارس در سال جاری افزود: مشارکت دانش‌آموزان شهرستان کاشان در امر کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت باعث افزایش پایگاه‌های مدارس در سال جاری بوده است.

وی همچنین میزان کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده در سال  90 از 120 پایگاه مدارس این شهرستان را بالغ بر 30 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: علاوه بر کمک‌های نقدی بالغ بر 40 میلیون ریال نیز کمک‌های غیرنقدی به نیازمندان در سال گذشته صورت گرفته است.

افراشی یادآور شد: جشن نیکوکاری در شهرستان کاشان با مشارکت آموزش و پرورش کاشان، سازمان دانش‌آموزی، کمیته امداد امام خمینی، سپاه پاسداران، صداو سیما و انجمن اولیاء و مربیان برگزار می‌شود.

بیش از 55 هزار نفر دانش آموز دختر و پسر در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه و در 300 واحد آموزشی شهرستان کاشان مشغول به تحصیل هستند. 

انتهای پیام/2406/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول