اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن نیکوکاری

377 پایگاه هدایای مردم طبس را جمع‌آوری می‌کنند

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طبس از ایجاد 377 پایگاه جمع‌آوری هدایای مردمی در سطح شهرستان طبس به مناسبت هفته نیکوکاری خبر داد.

377 پایگاه هدایای مردم طبس را جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی، احمد رفیعی در جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری ضمن تبریک فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری، تقویت فرهنگ انفاق و نیکوکاری را مهمترین هدف برگزاری جشنواره عنوان کرد و اظهار داشت: همه تلاش کنیم تا نوعدوستی و شادی و نشاط در جامعه گسترش دهیم.

وی در ادامه از ایجاد 377 پایگاه جمع‌آوری هدایای مردمی در سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: امسال با تعامل بسیار خوب انجام شده، بسیج سازندگی سپاه پاسداران، اداره آموزش و پرورش و کانون‌های فرهنگی هنری به یاری کمیته امداد و محرومان می‌شتابند تا در آستانه سال جدید هدایای مردمی در اسرع وقت به دست نیازمندان برسد و مردم نوعدوست شهرستان همچون همیشه شادی‌هایشان را با هم قسمت کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طبس از توزیع 2 هزار و 200 کارت هدیه دانش‌آموز نیز خبر داد و افزود: با هماهنگی انجام شده با مدیریت آموزش و پرورش و مدیران مدارس، دو هزار و 200  کارت هدیه دانش‌آموز توزیع شده که امید است اولیاء دانش‌آموزان درس عملی انفاق و نوع‌دوستی را به فرزندانشان بیاموزند.

گفتنی است جشنواره نیکوکاری با شعار توانمندسازی خانواده‌ها در سه روز متوالی از 14 لغایت 16 اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/22482/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول