اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری جشن نیکوکاری

کمک‌های مردم زنجان به مرز 10 میلیارد رسید/ افزایش کمک‌های مردمی زنجان در جشن نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آخرین آمار به دست آمده تاکنون قریب به 10 میلیارد ریال کمک مردمی در جشن نیکوکاری استان زنجان جمع‌آوری شده است.

کمک‌های مردم زنجان به مرز 10 میلیارد رسید/ افزایش کمک‌های مردمی زنجان در جشن نیکوکاری

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از همراهی و همکاری مطلوب زنجان در برگزاری جشن نیکوکاری تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه از مجموع کمک‌های مذکور یک میلیارد و 447 میلیون ریال از سطح مدارس و آموزشگاه‌ها جمع‌آوری شده است، افزود: همچنین در این راستا بیش از 48 میلیون ریال از پایگاه‌های دایر شده توسط بسیج جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد زنجان در ادامه مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده از روستاها و مساجد منتخب استان را 233 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: بر اساس آمارهای اعلام شده از پایگاه‌های دایر شده توسط اصناف نیز 373 میلیون ریال کمک جمع‌آوری شده است.

وی میزان کمک‌های جمع‌آوری شده از طریق پایگاه‌های دایر شده توسط سازمان‌ها، ادارات و بانک‌های استان را 312 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: علاوه بر این در قالب طرح احسان دانش‌آموزی نیز 395 میلیون ریال کمک مردمی از سطح مدارس استان جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد زنجان در پایان با اشاره به اینکه تاکنون 9 میلیارد و 927 میلیون ریال کمک مردمی در قالب جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد، افزود: این رقم در مقایسه با سال قبل از آن هفت درصد افزایش یافته است.

*جمع‌آوری کمک‌های مردم زنجان در ایام نوروز

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از جمع‌آوری کمک‌های مردمی این استان در ایام نوروز خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مردم زنجان همواره یار و یاور امداد در اجرای طرح‌های این نهاد هستند، گفت: حوزه مشارکت کمیته امداد به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در ایام نوروز نیز برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است که از جمله آن جمع‌آوری کمک‌های مردمی به ویژه میهمانان نوروزی است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد زنجان تصریح کرد: انجام هماهنگی‌های لازم با مراکز سیاحتی، زیارتی، و توریستی و جمعیت هلال‌احمر جهت استقرار صندوق‌های کمیته امداد، تعیین نیروهای کشیک در دفاتر کمیته امداد استان جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی از جمله اقداماتی است که توسط این نهاد انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به اختصاص شماره حساب 0108640426007 سیبای کمیته امداد نزد بانک ملی و شماره کارت مجازی 6037991199521141 جهت واریز وجوه نقدی مردم خیرین و نیکوکاران افزود: خیرین در صورت تمایل برای مشارکت در طرح‌های کمیته امداد به ویژه طرح اکرام و محسنین می‌توانند به سایت اینترنتی این نهاد مراجعه کنند.

حسنلو افزود: همچنین تعدادی از صندوق‌های صدقه استان نیز که با پوستر مخصوص مشخص شده‌اند، نیز جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی ویژه ایام نوروز اختصاص یافته است.

در پایان هدف از اجرای طرح‌های مختلف توسط کمیته امداد را دستگیری از نیازمندان و محرومیت‌زدایی عنوان کرد.

*آمادگی کمیته امداد شهرستان زنجان جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی

در ایام نوروز لازم به ذکر است، کمیته امداد شهرستان زنجان نیز طی اعلامیه‌ای آمادگی خود را مبنی بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعلام کرد و خیرین استان و مسافرانی که به شهرستان زنجان سفر می‌کنند، می‌توانند جهت تحویل کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به دفاتر امداد مراجعه و یا وجوه نقدی خود را به شماره حساب سیبای این نهاد واریز کنند.

*اختصاص شش صندوق صدقه در ابهر جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی

گفتنی است، با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی کمیته امداد ابهر جهت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی شش صندوق صدقه که در معابر و میادین پرتردد و یا مبادی ورودی و خروجی قرار دارند، نیز به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این ایام اختصاص یافته است.

انتهای پیام/73005/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول