اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فرا رسیدن جشن نیکوکاری

باشگاه آلومینیوم در کارهای خیر پیشتاز است

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: این باشگاه در انجام کارهای خیرخواهانه و عام المنفعه پیشتاز است.

باشگاه آلومینیوم در کارهای خیر پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان، در جلسه‌ای که به منظور هماهنگی در برگزاری جشن نیکوکاری در محل برگزاری دیدار آلومینیوم المهدی و ذوب آهن اصفهان مابین مدیر کل کمیته امداد امام خمینی و مدیر روابط عمومی باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان برگزار شد، محسن پلاسی مدیر روابط عمومی باشگاه آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه همواره مدیریت باشگاه آلومینیوم از حرکت‌های فرهنگی استقبال کرده است، اظهار داشت: پیش از اینکه باشگاه‌ها عنوان ورزشی را بر دوش خود بگذارند نام فرهنگی را یدک می کشند و این موضوع باعث شده تا از انجام فعالیت‌هایی که سبب یک حرکت الگویی و فرهنگی سازی شده صورت گیرد همواره استقبال کنیم.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه 20 اسفندماه از ساعت 9 صبح پایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) برای برگزاری جشن نیکوکاری در ورزشگاه خلیج فارس دایر است، تصریح کرد: همچنین پایگاه دیگری به صورت سیار در این ورزشگاه قرار دارد که کمک‌های مردم را جمع آوری می‌کند.

پلاسی همچنین اضافه کرد: قرار است بازیکنان دو تیم پیش از ورود به رختکن با حضور در این پایگاه کمک‌های خود را تقدیم کرده و سبب فرهنگ سازی در این راستا شوند.

مدیر روابط عمومی باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان با تشکر از همکاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در اجرای هر چه بهتر این دیدار گفت: برنامه‌های فرهنگی دیگر از قبیل اجرای سرود توسط گروه کودکان ایتام و اجرای نمایشی از دیگر برنامه‌های روز مسابقه آلومینیوم و ذوب آهن است.

انتهای پیام/2310/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول