اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن نیکوکاری

کمک‌های مردم کردستان در 1250 پایگاه جمع‌آوری می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از جمع‌آوری کمک‌های مردمی در یک ‌هزار و 250 پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری در این استان خبر داد.

کمک‌های مردم کردستان در 1250 پایگاه جمع‌آوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد پیش از ظهر امروز در زنگ جشن نیکوکاری که به صورت نمادین در مدرسه راهنمایی صدیقی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: جشن نیکوکاری امروز همزمان با سراسر کشور با شعار «توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرنشاط نیکوکاران» در استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: با همکاری بسیار خوب دستگاه‌های عضو ستاد تمهیدات لازم در راستای هر چه باشکوه‌تر این جشن ملی در استان اندیشیده شده و بیش از یک‌هزار و 250 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان به همین منظور ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: امور مساجد و اصناف نیز طی جلساتی که در طول هفته‌های گذشته به منظور برنامه‌ریزی برای برگزاری این جشن ملی در استان در کمیته امداد برگزار شد مشارکت خود را اعلام کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان افزود: در مجموع یک‌هزار و 250 پایگاه ثابت و سیار، کمیته امداد، بسیج، مدارس، مساجد و اصناف در استان ایجاد شده است.

موسی‌نژاد با بیان اینکه یک‌هزار و 100 پایگاه از این تعداد در مساجد ایجاد شده است، گفت: 20 پایگاه بسیج و 130 پایگاه کمیته امداد در میادین و معابر عمومی آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم نوعدوست و خیر استان است.

وی تصریح کرد: امروز 14 اسفند همزمان با سراسر کشور به منظور نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری این جشن ملی در سطح مدارس استان و فردا نیز با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در میادین اصلی برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان خاطرنشان کرد: 16 اسفندماه نیز پایگاه‌های جشن نیکوکاری در میعادگاه‌های نماز جمعه آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم متدین و نوعدوست استان است.

موسی‌نژاد با اشاره به جمع‌آوری بیش از 520 میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در سال گذشته در این استان، گفت: 2 میلیارد از کمک‌های مردمی در سال گذشته نقدی و 2 میلیارد و 608 میلیون ریال آن غیرنقدی بوده است.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری کمیته امداد در جشن نیکوکاری سال گذشته جمع‌آوری 600 میلیون تومان کمک‌های مردمی بود، گفت: با جمع‌آوری این میزان کمک‌های مردمی 82 درصدی تعهدات استان در جشن نیکوکاری سال گذشته محقق شد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان، هدف‌گذاری کمیته امداد به عنوان متولی برگزاری جشن نیکوکاری جمع‌آوری 740 میلیون تومان کمک‌های مردمی در سال‌جاری است.

موسی‌نژاد در پایان با بیان اینکه استان کردستان در بحث توسعه مشارکت‌های مردمی جزو 5 استان برتر کشور است، اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت هرچه بیشتر مردم در جشن نیکوکاری و سایر برنامه‌های امداد شاهد ارتقاء این رتبه در سال‌ آینده باشیم.

انتهای پیام/79002/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول