اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن نیکوکاری امسال

کمک‌های مردم قم به مرز 400 میلیون تومان رسید

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم گفت: آمارهای به دست آمده از جمع‌آوری و شمارش کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در روز جشن نیکوکاری حاکی از کمک 400 میلیون تومانی مردم قم به نیازمندان است.

کمک‌های مردم قم به مرز 400 میلیون تومان رسید

عبدالله جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه خداوند روز جشن نیکوکاری رحمت خود را بر مردم قم نازل کرد اظهار داشت: با وجود اینکه روز جشن نیکوکاری با نزولات آسمانی همراه بود مردم نیکوکار وظیفه خود دانستند که برای ادای دین خود به نیازمندان در محل برپایی این جشن حضور یابند.

وی با بیان اینکه شمارش کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی در روز جشن نیکوکاری به پایان نرسیده است تصریح کرد: آمارهای اولیه حاکی از کمک 400 میلیون تومانی مردم نیکوکار قمی به نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم ادامه داد: در حالی خبر کمک 400 میلیون تومانی مردم منتشر می‌شود که شمارش کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی هنوز به پایان نرسیده است و آمارهای سال گذشته نیز حاکی است همین مقدار از سوی مردم قم در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک شده است.

وی از اعلام آمار نهایی کمک‌های مردمی قم در جشن نیکوکاری تا پایان این هفته خبر داد و گفت: این کمک‌ها در 50 پایگاه ثابت کمیته امداد در تمام نقاط قم بدون در نظر گرفتن پایگاه‌های بخش‌ها جمع‌آوری شد.

جلالی با اشاره به استقرار پایگاه‌های ثابت در مدارس تاکید کرد: بر اساس هماهنگی که با اداره کل آموزش و پرورش انجام شد کمک‌های دانش‌آموزان هر مدرسه پس از جمع‌آوری به دانش‌آموزان نیازمند همان واحد آموزشی اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/78005/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول