اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مداحان استان همدان:

روشنگری صورت گیرد تا خط فکری مسئولان مشخص شود

رئیس سازمان بسیج مداحان استان همدان گفت: باید روشنگری صورت گیرد تا خط فکری مسئولان مشخص شود.

روشنگری صورت گیرد تا خط فکری مسئولان مشخص شود

مجتبی روشن‌روان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با ایراد سخنان توهین‌آمیز در همایش فصلی اصلاح‌طلبان در همدان اظهار کرد: این اقدامات نشان‌دهنده این است که جریان اصلاحات زخم عمیق خورده و امروز به واسطه سهل‌انگاری ما و یا فضای رأفت اسلامی و تغییر فضایی که صورت گرفته دنبال جبران این زخم هستند.

وی با تأکید بر اینکه این موضوع کاملاً برنامه‌ریزی شده است، افزود: باید دعوت‌کنندگان از این سخنران معلوم‌الحال شناسایی شده و با آنها برخورد مناسب صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان همدان ادامه داد: مجموعه‌های مذهبی و هیئات و به‌خصوص روحانیون باید هوشیارتر بوده و مردم را نسبت به این گونه اقدامات توجیه کنند.

وی با اشاره به تأکید استاندار بر دوری از افراط و افراطیون، گفت: صحبت از اعتدال و مقابله با افراطیون و افراطی‌گری که مکرراً از طرف استاندار مطرح می‌شود صرفاً یک ادعاست که ما چیزی در عمل مشاهده نکرده‌ایم.

روشن‌روان با بیان اینکه این شعارها باید در عمل ظاهر شود و صرف صحبت از این موضوع راه به جایی ندارد، ابراز داشت: اقدام به برگزاری چنین برنامه‌های افراطی‌گری برای ایجاد تنش است و باید با آن مقابله شود.

وی با تأکید بر اینکه باید روشنگری صورت گیرد تا خط فکری مسئولان مشخص شود، افزود: لازم است این برنامه‌ها توسط مسئولان امر از قبل بررسی شوند.

رئیس  سازمان بسیج مداحان گفت: در این خصوص نیز به طور حتم رضوی فقیه باید محاکمه شود و پاسخگو باشد. استاندار و معاون سیاسی استانداری نیز باید در قبال این برنامه پاسخگو باشند.

انتهای پیام/89002/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول