اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

حرکت اخیر اصلاح‌طلبان جدا از اقدامات قبلی آنها نیست

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه ایجاد فضای غبارآلود تنها در راستای خدمت به دشمن است، گفت: حرکت اخیر اصلاح‌طلبان، جدای از صحبت‌ها و اقدامات قبلی آنها نیست.

حرکت اخیر اصلاح‌طلبان جدا از اقدامات قبلی آنها نیست

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری همایش فصلی اصلاح‌‌طلبان در همدان و طرح مباحثی در زیر سئوال بردن نظام و رهبری، به شدت آن را محکوم کرد و اظهار داشت: مجوز برگزاری این جلسه با نام حزب کارگزاران بوده که در ذیل تابلوی آن، محکمات نظام را زیر سئوال برده‌اند.

وی با بیان اینکه برگزارکنندگان این همایش باید در این زمینه پاسخگو باشند، ادامه داد: مسئولان دست‌اندرکار این همایش باید به طور شفاف در این ارتباط اظهار نظر کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه این جریان تندرو به دنبال بحرانی جلوه دادن شرایط کشور است، افزود: مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، زمینه را برای پویایی اقتصاد کشور فراهم کرده‌اند که این افراد مغرض قصد دارند افکار عمومی را به سمت دیگری معطوف کرده و مانع از تحقق توسعه نظام در ابعاد مختلف به ویژه بعد اقتصادی شوند.

وی با بیان اینکه باید در قبال مواضع این جریان هوشیار بود، گفت: دشمنان همواره مخالف اصل ولایت فقیه بوده‌اند زیرا ولی فقیه همواره با تیزبینی در برابر توطئه‌های داخلی و خارجی ایستادگی کرده و مسیر درست را به ملت نشان داده است.

کارخانه‌ای با تأکید بر اینکه باید همواره تابع سیاست‌های ابلاغی رهبری بود، ابراز داشت: این جریان به دنبال ایجاد تنش در کشور و جلوگیری از تحقق این سیاست‌هاست.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اقتصادی مبتنی بر استکبارستیزی است، افزود: این موضوع و تحقق آن باعث پیشرفت و اقتدار کشور می‌شود که برخی در این میان، به دنبال اجرایی شدن این موضوع نیستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از سال 76، اصلاح‌طلبان به دنبال تحقق اهداف خود بودند، گفت: این حرکت اخیر، جدای از صحبت‌ها و اقدامات قبلی آنها نیست.

وی با بیان اینکه باید برخورد جدی با این جریان صورت گیرد، تأکید کرد: دفاع از اصل نظام اسلامی، ولی فقیه و ارزش‌های نظام همیشه سرلوحه کاری ملت بصیر ایران اسلامی بوده و هست.

کارخانه‌ای با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی، آن را به خاطر تبعیت از فرامین رهبری دانست و ابراز داشت: تعالی ایران اسلامی در دفاع از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبی به این معناست که کشور در نیل به اهداف کشور با صلابت و قدرت بیشتری حرکت کند، افزود: اینکه کسانی تحت عنوان اصلاح‌طلبی، مسائل دیگری را دنبال کنند که منجر به ایجاد فضایی در خلاف مسیر توسعه و پیشرفت کشور باشد، مصداق آب به آسیاب دشمن ریختن و کاملاً نقطه مقابل اصلاح‌طلبی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یاداور شد: در «اصلاح‌طلبی» باید مؤلفه‌هایی چون «قدرت»، «اقتدار»، «صلابت»، «دفاع از ارزش‌های اسلامی»، «خدمتگزاری صادقانه» و «تبعیت از ولی فقیه» خودنمایی کند.

وی افزود: در شرایطی که در میدان جنگ اقتصادی قرار داریم و باید با دشمن مواجهه کنیم، ایجاد فضای غبارآلود تنها در راستای خدمت به دشمن است.

کارخانه‌ای با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه دولت تمام توان خود را برای پیشبرد سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به کار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: شایسته است دولت در این رابطه با هرگونه ایجاد ناامنی و انحراف افکار عمومی جامعه از مسئله پیشرفت و توسعه، برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

وی در پایان سخنانش تأکید کرد: مسئولان ارشد کشور به ویژه رئیس جمهور باید در قبال این گونه اظهارات برخورد قاطع داشته باشند.

انتهای پیام/89002/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول