اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان تأکید کرد

غفلت مسئولان استانی عامل برگزاری جلسات هتاکی در همدان

مسئول بسیج طلاب و روحانیون همدان با اشاره به عملکرد ضعیف مدیریت سیاسی استان گفت: چرا باید جلسات مغرضانه در استان همدان تشکیل شود؟ این امر نشان از غفلت مسئولان استانی دارد.

غفلت مسئولان استانی عامل برگزاری جلسات هتاکی در همدان

حجت‌الاسلام علی حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اظهارات اخیر رضوی‌فقیه در جمع اصلاح‌طلبان در همدان اظهار کرد: این حرکت نشان از ضعف عقیدتی و سیاسی مدعیان دروغین اصلاح‌طلبی است.

وی افزود: کسی که به خود اجازه می‌دهد در کشوری که به نام امام زمان(عج) است حرف دشمنان دین و ولایت را مطرح کند، ملحد بوده و یا عامل نفوذی دشمن است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان بیان داشت: متدینان و کسانی که عرق دین، مذهب، انقلاب و ولایت دارند باید در مقابل این افراد موضع‌گیری مناسبی داشته باشند.

وی با گلایه از مسئولان سیاسی و معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار تصریح کرد: چرا باید چنین جلساتی در استان همدان تشکیل شود؟ این امر نشان از غفلت مسئولان استانی دارد.

حسنی با اشاره به عملکرد ضعیف مدیریت سیاسی استان یادآور شد: این امر باعث سوء استفاده برخی از افراد و بروز مشکلات در استان می‌شود.

وی بیان داشت:‌ افراطیون با توجه به شکست فاحشی که در بحث پایگاه مردمی داشته‌اند در حال حاضر درصدد بازسازی وجهه از دست رفته خود هستند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان اظهار کرد: به طور حتم این جریان، با وجود غفلت مسئولان امر از هر جمعی و اجتماعی برای بیان نظرات و عقاید خود استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم وجهه این افراد را شناخته‌اند و دست آنها برای مردم رو شده است، گفت: این حرکات جواب نمی‌دهد و وضعیت آنها را بیشتر به هم می‌ریزد.

حسنی در پایان خاطرنشان کرد: باید با این شخص و افراد سهل‌انگاری که باعث بروز چنین وضعیتی در استان شده‌اند، برخورد شدید قضایی صورت گیرد.

انتهای پیام/89006/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول