اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر همدان:

رضوی‌فقیه به عاقبت آغاجری دچار می‌شود/لزوم برخورد با هتاکان

عضو شورای شهر همدان گفت: رضوی‌فقیه باید بداند عاقبت آغاجری در خرداد ماه سال 81 برای ایشان هم رقم می‌خورد و اگر این اتفاق نیفتد باید به قانون و اجرای صحیح آن شک کرد.

رضوی‌فقیه به عاقبت آغاجری دچار می‌شود/لزوم برخورد با هتاکان

حسین قراباغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اظهارات اخیر رضوی‌فقیه در همدان اظهار کرد: این هتاکی توسط عامل انحرافی و دست‌نشانده می‌تواند یک شروع از طرف آنان باشد اما باید بدانند، پایان این امر را امت حزب‌الله رقم می‌زنند.

وی افزود: رضوی‌فقیه باید بداند عاقبت آغاجری در خرداد ماه سال 81 برای ایشان هم رقم می‌خورد و اگر این اتفاق نیفتد باید به قانون و اجرای صحیح آن شک کرد.

عضو شورای شهر همدان بیان داشت: امت حزب‌الله همدان اجازه نمی‌دهند که همدان پایلوت طرح‌های انحرافات افراد افراطی باشد.

وی ادامه داد:‌ مقابله و ایستادن در برابر این افراد برای مردم کاری ندارد و به طور حتم مردم استان همدان این امر را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

قراباغی یادآور شد: هر کس به دنبال ایجاد تنش در سطح استان و سلب آرامش از جامعه و جریحه‌دار کردن افراد متدین و ولایی همدان است باید پاسخگو باشند.

وی بیان داشت: باید با افراد پشت پرده این جریان که زمینه ورود و سخنرانی این فرد در همدان را فراهم کرده‌اند برخورد جدی صورت گیرد.

عضو شورای شهر همدان در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان باید این موضوع را با برگزاری جلسات ویژه، آسیب‌شناسی کنند تا این اتفاقات دیگر در سطح استان نیفتد.

انتهای پیام/89006/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول