اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

دارالمؤمنین همدان توهین به مقدسات را تحمل نمی‌کند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: همدان دارالمؤمنین است و مردم این چنین توهین‌هایی را تحمل نکرده و با آن برخورد می‌کنند.

دارالمؤمنین همدان توهین به مقدسات را تحمل نمی‌کند

امیر خجسته امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با سخنان توهین‌آمیز رضوی‌فقیه در جمع اصطلاح‌طلبان اظهار داشت: عبور از از هرگونه خط قرمز‌های مردم و رهبری ظلم به نظام است.

وی افزود: در کشور ما وحدت ملی و تبعیت از رهبری با قدرت پیش می‌رود و مردم ما در 22 بهمن نشان دادند ولایت فقیه جزو اعتقاداتشان است به همین دلیل، استکبار به دنبال تفرقه افکنی در جامعه است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اضافه کرد: از اهداف استکبار جهانی در جامعه ما، ایجاد چالش و تنش و از بین بردن وحدت ملی است و مردم ما با هر کس که بخواهد چالش و تنش در نظام و رهبری ایجاد کند برخورد می‌کنند.

وی اضافه کرد: مردم همان‌طور که در عرض 36 سال با این مباحث و تنش‌ها مبارزه کردند، با این‌گونه حرکت‌ها نیز برخورد خواهند کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: تبعیت از رهبری و بحث ملی جزوی از اعتقادات مردم است و مردم در 22 بهمن این را در عمل نشان دادند و استکبار جهانی، نیز از ملت سیلی محکمی خوردند.

وی ابراز داشت: افرادی که بر خلاف کلام ریاست جمهوری از خط قرمز‌ها عبور کنند از اعتدال خارج و از دولت و مردم نیستند و رئیس جمهور نیز اعلام کردند که با افرادی که از خط قرمز‌ها عبور کنند، برخورد می‌کنند.

خجسته تصریح کرد: با مسئولان استانی صحبت کردیم و مسئولان اعلام کردند که ما نمی‌دانستیم که این‌چنین اتفاقی می‌افتد و دیگر اجازه چنین مسئله‌ای در استان را نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: امروز نیاز مبرم به وحدت ملی و تبعیت از رهبری است، به خصوص در بحث مذاکرات ژنو که وفاق ملی به این موضوع بر می‌گردد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خاطرنشان کرد: مسئولان ما خودشان ناراحت بودند و اعلام کردند که اجازه چنین برنامه‌ای را نخواهند داد و هر کسی که در این بحث مقصر باشد باید از مردم عذرخواهی کند.

وی در پایان سخنانش گفت: این داستان باعث شد تا چهره همدان کمی آسیب ببیند اما همدان دارالمؤمنین است و مردم این چنین توهین‌هایی را تحمل نکرده و با آن برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/89007/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول