اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر همدان:

مسئولان اجازه عرض‌اندام به افراطیون را ندهند

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: مسئولان در صدور مجوز باید احتیاط کرده و اجازه عرض‌اندام به افراطیون اصلاح‌طلب شناخته شده‌ ندهند.

مسئولان اجازه عرض‌اندام به افراطیون را ندهند

سید مجید موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه این کار افراطیون ناشی از این است که احساس می‌کنند مورد قبول جامعه قرار نگرفته‌اند، افزود: مردم و امت بیدار و ولایی ایران این‌ها را به عنوان خدمتگزاران خود قبول ندارند و اینها شکست‌خوردگان سیاسی بوده و مورد اعتماد نیستند.

وی تصریح کرد: اینها برای احیا و زنده کردن خود، دست به یک سری اقدامات می‌زنند که به نفع نظام جمهوری اسلامی نیست زیرا ما در شرایط تحریم هستیم و باید بر اساس مبانی رهبری اقتصاد مقاومتی را پیش گیریم.

عضو شورای اسلامی شهر همدان بیان داشت: لازمه جامعه کنونی حفظ آرامش و گوش به فرمان رهبری بودن است پس نباید هیچ بهانه‌ای به دست دشمنان دهیم چرا که بدترین بهانه اختلاف داخلی است.

وی خاطرنشان کرد: بیداری مردم و مسئولان و آشنایی آنها با مبانی نظام جمهوری اسلامی به حدی است که اجازه فرصت‌طلبی به این افراد را نمی‌دهند.

موسوی در خصوص چرایی صدور مجوز برای این جلسات یادآور شد: مسئولان در صدور مجوز باید احتیاط کرده و اجازه عرض‌اندام به افراطیون اصلاح‌طلب شناخته شده‌ ندهند.

وی در پایان با بیان اینکه این‌ افراد با اصول و مبانی انقلاب ناسازگارند، اذعان کرد: در این شرایط حساس نباید اجازه برهم خوردن آرامش جامعه که دشمن هم بیشترین سود را از این اختلافات خواهد برد، داده شود.

انتهای پیام/89003/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول