اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همدان:

استاندار به جای فتنه‌گران چند سرمایه‌گذار را به همدان بیاورد

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه رئیس‌جمهور دیروز در صحبت‌هایش تأکید داشت که ارزش‌ها در رعایت خط قرمز‌هاست، گفت: استاندار همدان به جای فتنه‌گران افراد فعال اقتصادی و چند سرمایه‌گذار به همدان بیاورد.

استاندار به جای فتنه‌گران چند سرمایه‌گذار را به همدان بیاورد

حیدر علی‌بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اظهارات سخیف رضوی‌فقیه در همدان اظهار داشت: این فرد در صحبت‌هایش بیشتر از مسائل و قراردادهای اجتماعی و تعهدات و صلاحیت‌ها و حقوق شهروندی ذهن خود صحبت کرده که با این وصف واقعاً تعهد خود را به جبهه استکبار ایفا کرده است.

وی افزود: این افراد مزدور و مزدبگیر جریان استکبار هستند که در این زمینه گاهی پول و سکه می‌گیرند و گاهی نیز عنوان‌های بین‌المللی و مدافع حقوق بشری بر سینه می‌زنند.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه این مزدوران ممکن است در هر قشری باشند، رضوی‌فقیه را مزدور بیگانه خواند و ابراز داشت: وی دقیقاً همسو با غربی‌ها پس از بحث هسته‌ای، به دنبال آن هستند که بهانه‌ دیگری برای هجمه به نظام بتراشند و در همان راستا نیز خدمت می‌کنند.

وی گفت: توقع ما از امانت‌داران جمهوری اسلامی که قول دادند و قسم خوردند چارچوب نظام را حفظ کنند این است که خدمتگذار نظام باشند.

علی‌بابایی با بیان اینکه رئیس جمهور دیروز در صحبت‌هایش تأکید داشت که ارزش‌ها در رعایت خط قرمز‌هاست، افزود: این افراد که در استان‌ها داعیه امانت‌داری نظام را دارند و آنگونه که باید، عمل نمی‌کنند، یا به رئیس جمهور دروغ گفته‌ و عنوان استانداری‌ها و معاونت‌ها را غصب کرده‌اند یا اینکه قصد دیگری دارند.

وی تأکید کرد: افرادی که در استان‌ها باید امانت‌دار بوده و از باورهای دینی، سیاسی و اعتقادی ما صیانت می‌کردند، نکردند و حتی بر این اساس که باید در حال حاضر فضای آرامی برای کشور حاکم باشد نیز به دولت خیانت کرده و جو کنونی را موجب شده‌اند چون در فضای ناآرام از دولت پذیرفته نیست که افرادی منتسب به آن به ارزش‌ها دهن‌کجی کنند.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همدان ادامه داد: اگر در این جو کنونی و نا آرام، دولت مشکلات مالی و اقتصادی را بیان کند، پذیرفته نیست چرا که لابد آنقدر خزانه دولت پر و انبارها آکنده و همه مشکلات مردمی نیز حل شده که روی به چنین موارد حاشیه‌ای آورده‌اند.

وی اضافه کرد: دولتی که با مشکلات و محدودیت‌های داخلی و خارجی مواجه است نباید اجازه دهد چنین مسائلی طرح و بنیان‌های وحدت و اتحاد و یکپارچگی و انسجام داخلی بر هم بخورد.

علی‌بابایی اذعان داشت: جای تعجب بسیاری از دولت و جای مطالبه از مسئولان استانی دارد که اجازه چنین خیانتی در استان را داده و همدان را بدنام می‌کنند قضیه آغاجری تداعی شود.

وی گفت: استاندار همدان به جای اینکه برود افراد فعال اقتصادی و سرمایه‌گذاران را بیاورد، افراد هزینه‌زایی مثل رضوی فقیه می‌آورد در حالی که این حرمت‌شکنی‌ها و دهن‌کجی‌ها به نظام را در پی دارد.

دبیر جمعیت رهپویان همدان سخنرانی رضوی‌فقیه را خدمت به استکبار و فتنه‌گران دانست و افزود: استاندار کاش به جای این مورد چند اقتصاددان مطرح و سرمایه‌گذار بزرگ را به همدان می‌آورد.

وی ابراز داشت: رضوی فقیه شاید در طول سال در کشور مجال برگزاری دو سه جلسه این چنینی را نداشته باشد پس چرا استاندار همدان به جای آن که سرمایه‌گذاران اقتصادی و افراد مؤثر در پیشرفت و توسعه استانی را بیاورد آلودگی فضا و محیط معنوی، سیاسی و شهروندی را برای همدان مهیا می‌کند.

علی‌بابایی خطاب به استاندار همدان تأکید کرد: معتقدیم این وضعیت ثمره همان با داس درو کردن‌هاست و اگر آقای استاندار به جای داس از کلید استفاده و افراد کلیدی و دارای اهلیت و صلاحیت علمی، اعتقادی و معنوی را به استان می‌آورد، وضعیت بهتری داشتیم.

وی با بیان اینکه وقتی با داس اقدام کند نتیجه‌اش همین تندروی‌هاست، افزود: این وضعیت تبعات و هزینه بسیاری برای جمهوری اسلامی دارد.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خواستار رسیدگی قضایی به این موضوع شد و گفت: در این موضوع همه ارزش‌های نظام لگدمال شد و از دستگاه قضایی توقع داریم به وظیفه‌ قانونی خود عمل کرده و دچار مصلحت نشود.

وی خاطرنشان کرد: از همه دستگاه‌های فرهنگی و انقلابی نیز انتظار می‌رود نسبت به این موضوع حساس باشند چون این ناموس سیاسی مملکت ما است که یک آدم مزدور به آن تجاوز می‌کند.

علی‌بابایی خطاب به اصلاح‌طلبان گفت: طراز شما اصلاح‌طلبان فحش، هتاکی و ساختارشکنی است و برنامه اقتصادی و سیاسی ندارید که ناچاراً باورها و هنجارهای اجتماعی را نادیده می‌گیرید.

انتهای پیام/89004/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول