اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

توهین به ارکان نظام توهین به ملت است / با هتاکان برخورد قاطع شود

نماینده مردم تویسرکان در مجلس توهین به نهادهای اصلی نظام را توهین به مردم دانست و گفت: تمام نهادها با خواست و رأی مردم ایجاد شده و نباید در این زمینه شاهد بی‌حرمتی و اهانت باشیم.

توهین به ارکان نظام توهین به ملت است / با هتاکان برخورد قاطع شود

محمدمهدی مفتح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سخنان توهین‌آمیز اخیر رضوی‌فقیه در همایش فصلی اصلاح‌طلبان استان همدان اظهار کرد: سخنان رضوی فقیه بسیار سخیف، بی‌ارزش و از روی بغض و کینه بوده که نیازی به پاسخگوئی ندارد.

وی اقدامات صورت گرفته توسط اصلاح‌طلبان را کاری هدفمند و بر اساس طرح‌ریزی قبلی دانست و افزود: اصلاح‌طلبان، همدان را که به عنوان دارالمؤمنین شناخته شده، هدف قرار داده‌اند و باید در این راستا هوشیار بود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از سخنان آغاجری در سال 81، بار دیگر توهین به نظام در استان شروع شده که باید مسئولان به این موضوع توجه کنند.

وی با اشاره به خدمات مردم استان به انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مردم مؤمن و متدین همدان، شخصیت‌های بزرگی را برای خدمت به نظام پرورش داده‌اند.

مفتح با اشاره به سوء استفاده برخی از افراد در ایجاد تنش‌‌ در استان خاطرنشان کرد: مردم نیاز به ایجاد فضاهای آرام و بدون دغدغه در استان دارند، پس باید با هتاکان برخورد جدی صورت گیرد.

وی توهین به نهادهای اصلی نظام را توهین به مردم ایران دانست و افزود: همه نهادها با خواست و رأی مردم ایجاد شده و نباید در این زمینه شاهد بی‌حرمتی و اهانت باشیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانونی با رأی مردم ایجاد شده و اصلاح‌طلبان نمی‌توانند در مقابل آن به توهین و بیان اراجیف بپردازند.

مفتح در پایان خواستار توجه مسئولان به رشد و ارتقای استان در مقابل اراجیف این فرد افراطی شد.

انتهای پیام/89026/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول