اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون هم‌اندیشی یاران انقلاب اسلامی همدان مطرح کرد

چراغ سبز معاون سیاسی استاندار برای برگزاری همایش اصلاح‌طلبان در همدان

دبیر کانون هم‌اندیشی یاران انقلاب اسلامی استان همدان گفت: همایش اصلاح‌طلبان همدان با چراغ سبز معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان برگزار شده است.

چراغ سبز معاون سیاسی استاندار برای برگزاری همایش اصلاح‌طلبان در همدان

شعبان محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اظهارات وقیحانه یکی از عناصر افراطی و آشوب‌طلب فتنه آمریکایی اسرائیلی سال 88 اظهار داشت: رضوی‌فقیه به فتنه‌انگیزی و هتاکی معروف است.

وی افزود: این اصلاح‌طلب تندرو، اخیراً در همایش اصلاح‌طلبان همدان، که با چراغ سبز معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان، برگزار شده به طور آزادانه وقیحانه‌ترین الفاظ و جملات را درباره ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار برد و توهین و هجمه رسانه‌های اصلاح‌طلب و وزارت خارجه آمریکا در توهین به نص صریح قرآن و مقدسات اسلامی را تکمیل کرد.

دبیر کانون هم‌اندیشی یاران انقلاب اسلامی استان همدان ابراز داشت: این جریان در آستانه دور جدید مذاکرات هسته‌ای درصدد ایجاد تنش در جامعه برآمده است.

وی ادامه داد: هرچند انتظار نابجایی است اما باور نمی‌کردیم کسی که با شعار اعتدال و اطاعت از ولایت و رهبری بر مسند استانداری همدان تکیه زده، و تجربه هتاکی هاشم آغاجری و امثال او و تبعات آن و عکس‌العمل مردم حزب‌الله همدان را نیز دارد، اجازه دهد یک عنصر فتنه‌گر به راحتی در جمع اصلاح‌طلبان استان حاضر و احساسات پاک مردم انقلاب و ولایتمدار همدان را با هتاکی و بی‌حرمتی به مقدسات آنها جریحه‌دار کند.

محمدی گفت: انتظار می‌رود مسئولان استان با اقدام عملی و برخورد قاطع قانونی با برگزارکنندگان این مراسم عملاً پایبندی خود به ولایت فقیه را ثابت کنند.

وی این نشست را سرآغاز فتنه‌انگیزی‌های دهه 70 از همدان دانست و افزود: مسببان این فتنه قصد دارند با سنجش میزان حساسیت مردم و مسئولان اقدامات بعدی تشنج‌آفرین خود را شروع کنند که این موضوع برای برخی از مسئولان استان گران‌تر از آن چه محاسبات‌شان آمده، تمام خواهد شد.

دبیر کانون هم‌اندیشی یاران انقلاب اسلامی استان همدان یادآور شد: مردم ولایتمدار استان هرگز اجازه نخواهند داد فتنه‌انگیزی‌هایی که آرامش و وحدت جامعه را نشانه گرفتند توسط عده‌ای معلوم‌الحال دوباره تکرار شود و در صورت عدم برخورد محکم، قانونی و به موقع مسئولان، آنها گستاخانه‌‌تر به افراطی‌گری و تشنج‌آفرینی خود ادامه خواهند داد.

وی در پایان سخنانش گفت: به نظر می‌رسد این حرکت آغاز یک تهاجم همه‌جانبه علیه ارکان نظام اسلامی است.

انتهای پیام/89002/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول